Jump to content

Yahoo Messenger på SPVen (NEJ IKKE AGILE)


Guest Animefan

Recommended Posts

Guest Animefan

Hejsa :lol:

Er der noget GRATIS program derude der kan give Yahoo Messenger på SPVen? Er ligeglad om det KUN er Yahoo eller flere messengere på samme tid. Det skal bare være GRATIS og IKKE hedder Agile Messenger da jeg IKKE kan komme på Yahoo derfra og desuden er det det værste program jeg nogensinde har brugt 8)

Så... please hjælp mig med at finde et tak :D

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
CRAP! :D

Hvor køber man så det henne? KAN, VIL og MÅ ikk købe over nettet så hvor købes det ? :lol:

Ja det kan jeg så høre at det ikke gør ... du kan kun købe det via www.handango.com og www.smartphone.net

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman
Findes ikke...

Not true

Man kan sagtens køre Yahoo Messenger på sin mobil. Det findes, det er gratis og det er nemt ! Det eneste det kræver er, at man har installeret en wap-browser. Jeg mener at WepWapSelect er sådan et program. Hæng mig ikke op på det da jeg aldrig har brugt en WAP browser på min SPV.

1) Gå ind på wap.yahoo.com

2) Vælg Y! USA

3) Vælg Messenger og sign in.

4) Værsgo, Yahoo Messenger på din SPV

Jeg har selv brugt det da jeg havde en WAP mobil. Det fungerer fint ! Yahoo Messenger over WAP har eksisteret i mindst 1½ år.

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Lyder fedt! MEN... Hvad pokker er WAP instillingerne til Telia ? :lol:

OG, så vil jeg oss gerne vide HVORFOR at programmet lukker når jeg vælger en af tingene... Ihh jeg fatter ikk fransk :roll:

Men har lagt en cab fil til det her:

WepWabprogramting

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.