Jump to content

Ny E100


Guest lau

Recommended Posts

Hej, jeg har lige købt mig en E100 med 256 MB memory.

Jeg vil gerne ha nogle gode råd til nogle programmer som bare er uunværlige. Og helst også et link til siden hvor de kan hentes.

Lidt irriteret over at 4smartphone er lukket, de havde mange gode ting :D

Men bare skriv, på forhånd tak :lol:

Ps. programmerne skal være gratis :wink:

Link to comment
Share on other sites

tak, men hvilke programmer skal jeg ha, vil gerne ha de bedste til f.eks. musik og sårn da jeg har hørt at Windows media player ikke er så hurtigt og godt, og hvad med film?? hvilke programmer, spil olign. bør man ha??

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg har lige modtaget mobilen, og jeg har nogle spårgsmål:

1) Hvordan finder jeg ud af hvilken version af styresystemet jeg har?

2)Hvordan finder jeg ud af om telefonen er software unlocked?

3)Hvor ser jeg SD-kortet på mobilen?

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke i er så gode til at hjælpe mig, men nu har jeg surfet en masse rundt på nettet og har fundet ud af det hele.

Jeg kunne bare ikke få disable serurity til at virke, så blev nød ti lat bruge rom patcheren :?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne bare ikke få disable serurity til at virke, så blev nød ti lat bruge rom patcheren  :?

Hvis du havde kigget lidt på den danske topic liste havde du fundet dette, som muligvis havde været en nemmere løsning... beklager det sene svar ... har ret travlt med min 3.G opgave ...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du havde kigget lidt på den danske topic liste havde du fundet dette, som muligvis havde været en nemmere løsning... beklager det sene svar ... har ret travlt med min 3.G opgave ...

Jeg havde set og prøvet den, men man kunne ikke bruge den pga. af det den selv skulle løse :wink:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.