Guest | Stoltenberg SPV | Posted January 31, 2004 Report Posted January 31, 2004 Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det, jeg kan fatter det simpelthen ikke. Har downloadet det, men når jeg ligger det over på min SPV så for jeg fejl :shock: Nogen der vil guide mig lidt... ?
Guest | Stoltenberg SPV | Posted January 31, 2004 Report Posted January 31, 2004 Bortset fra det, er der nogen der kan få Quake SPV til at virke ? :lol:
Guest | Stoltenberg SPV | Posted January 31, 2004 Report Posted January 31, 2004 Den skriver: "AgileMessengerSP er ikke et gyldigt Windows CE-Program" :shock: Den er software unlocked :lol:
Guest kjk Posted January 31, 2004 Report Posted January 31, 2004 jeg skrive norsk so jeg håper du kjønner du skal ikke flytte agilie massenger til spv bare koble spv til computer med aktivsync og click på agilie massenger den vil installerer auromatisk. den intallerer fra computre jeg håper du kjønner hva jeg mener :wink:
Guest | Stoltenberg SPV | Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Ja jeg kan godt forstå dig, Norsk er næsten som Dansk :wink: Men hvordan installere den det selv på SPV'en, hvor skal den ligge på computeren ? Jeg downloadet det og lagde det i en mappe på min pc, og SPV er tilkoblet Actic Sync, men den installere ikke selv :shock: ? Hvordan skal jeg gøre ? På forhånd tak :wink:
Guest kjk Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 koble SPV til computer og dobel click på agile messenger på computer og fölg med på skjärm Posted from my SmartPhone!
Guest kjk Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 først kobler to spv til computer slik at den syncer med pc også på computer dobel clicker du på agile massenger og følger på skjærmen til computer den blir dat sendt til spv fra computer og du får valgt på sov hvor du skal installere da velger f.eks storage card og trykker ok så blir den installert håper det hjælper :wink:
Guest | Stoltenberg SPV | Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Prøver lige, vender lige tilbage om det blev en succes :lol:
Guest | Stoltenberg SPV | Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 YES det virkede :lol: 1000 tak for hjælpen :wink:
Guest | Stoltenberg SPV | Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Er det ikke muligt at slå lyden fra når man modtager en meddelelse ?
Guest kjk Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Er det ikke muligt at slå lyden fra når man modtager en meddelelse ? JO go til program/instillinger/sound/ scroll ned til sms og velg none eller hva det er på dansk eller du kan go til program/instillinger/profiler/ merk ønsket profil trykk menu og velg ''edit'' scroll ned til notification volume og velg ''off '' jeg vet ikke hva står på din tlf men det er nest nedeste valg
Guest | Stoltenberg SPV | Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Okay mange tak, det skal jeg også lige prøve :lol:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now