Jump to content

AgileMessenger HJÆLP


Guest | Stoltenberg SPV |

Recommended Posts

Guest | Stoltenberg SPV |

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det, jeg kan fatter det simpelthen ikke. Har downloadet det, men når jeg ligger det over på min SPV så for jeg fejl :shock:

Nogen der vil guide mig lidt... ?

Link to comment
Share on other sites

jeg skrive norsk so jeg håper du kjønner

du skal ikke flytte agilie massenger til spv bare koble spv til computer med aktivsync og click på agilie massenger den vil installerer auromatisk.

den intallerer fra computre jeg håper du kjønner hva jeg mener :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest | Stoltenberg SPV |

Ja jeg kan godt forstå dig, Norsk er næsten som Dansk :wink:

Men hvordan installere den det selv på SPV'en, hvor skal den ligge på computeren ? Jeg downloadet det og lagde det i en mappe på min pc, og SPV er tilkoblet Actic Sync, men den installere ikke selv :shock: ?

Hvordan skal jeg gøre ?

På forhånd tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

først kobler to spv til computer slik at den syncer med pc

også på computer dobel clicker du på agile massenger og følger på skjærmen til computer den blir dat sendt til spv fra computer og du får valgt på sov hvor du skal installere da velger f.eks storage card og trykker ok så blir den installert

håper det hjælper :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke muligt at slå lyden fra når man modtager en meddelelse ?

JO go til program/instillinger/sound/ scroll ned til sms og velg none eller hva det er på dansk

eller du kan go til program/instillinger/profiler/ merk ønsket profil trykk menu og velg ''edit'' scroll ned til notification volume og velg ''off '' jeg vet ikke hva står på din tlf men det er nest nedeste valg

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.