Jump to content

RYGTER: Nye SPV modeller MEGET snart..


Guest Jakob

Recommended Posts

Rygter fra Orange tyder på at der kommer måske flere nye Smartphones inden for rimeligt kort tid.

Ubekræftede forlydender tyder på en efterfølger til e100 og e200 - formentlig e300. Ligeledes er der forlydender om flere Motorola modeller - formentlig mpx220 og endnu en model der til en forveksling ligner den lille V500, men denne gang med et MS Smartphone system...

Rygterne tyder endvidere på at der måske enda er blitz i en af de kommende smartphones... Der er i hvertfald et ekstra hul i coveret placeret forholdvis tæt på kameraet, der kunne tyde på dette.

Tidshorisonten er formentlig kortere end en måned - lad os gætte på 1 marts eller evt. først 1.april...

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Top nice... glæder mig til at se dem, skulle måske overveje en afløser til min gamle SPV, hvis der bliver mulighed for at simunlocke den til den tid...

Link to comment
Share on other sites

To ting....

1. Har du set de her telefoner?? Hvor.... blitz??

2. Meget snart efter O standard, så kan vi forvente dem lidt efter jul måske.

Undskyld pessimismen :lol:

Link to comment
Share on other sites

ej da, nu har jeg jo lige købt en E200 !

nå, den kan man sikkert få et pænt beløb for ..

de (orange) burde da ha oplyst folk om det, så de nye telefoner kunne beta-testes, og slippe for alle de små, irriterende fejl ..

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

umiddelbart, så kan da være sandsynlighed i disse rygter. de har jo f.eks. lige sat prisen for en E200 1000,- ned .. så, lad os håbe.

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Tidshorisonten er formentlig kortere end en måned - lad os gætte på 1 marts eller evt. først 1.april...

Baseret på vores tidligere erfaringer med O's infamøst gode tidsfornemmelse, tror du så selv den holder?

Link to comment
Share on other sites

Guest Bartman

Har de sat prisen ned på e200?? hvor meget koster den nu?? Glæder mig sku til nogle af de Motorola kommer.. Har sku altid syns at clam-shell ser bedst ud, og hvis man så også ka få smartphone på, så ka det jo heller ik være helt skidt!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nope... Men hvis man lægger en måned til 2 februar, så når man vidst heller ikke til 1. april... Jeg har jo heller ikke skrevet at modellerne er på gaden!!... men nærmere at vi ved væsentligt mere om dem..

Hvis i spørger mig om en launch date i butikkerne, så gætter jeg på starten af juni måned... Det vil passe perfekt (nogenlunde) med launch på SPV classic i nov. 2002, launch på E100 i juni 2003, launch af E200 o nov. 2003 og så E300 i juni 2004...

Lad os se..

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Jeg syntes nu bare at Orange skulle lære at lave en telefon der virker (underforstået) en spv uden de helt store fejl...

Men det bare ën holdning ud af mange!

kriistian

Link to comment
Share on other sites

Tja, man kan jo forestille sig at e300 til være en e200 hvor fejlene er rettet, og hvor den eneste forbedring er den omtalte blitz. Det ville da være fint nok, ikk? :lol:

Posted from my SmartPhone! ... In Austria! :D

Link to comment
Share on other sites

Tja, man kan jo forestille sig at e300 til være en e200 hvor fejlene er rettet, og hvor den eneste forbedring er den omtalte blitz. Det ville da være fint nok, ikk? :D 

Posted from my SmartPhone! ... In Austria! :(

Jo... det ville være fint nok...

meeen, det ville da være rart hvis den også skulle få wi-fi, 3g samt quad-band alle indbygget :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Sikke mange rygter... 8)

Tænk O virkelig laver en ny forbedret SPV! WoW... :roll:

Det jo lissom den gang hvor de lavede en E100 8)

Total nøjagtig samme mobil som den originale SPV bare med et grimmere design og det hele 8)

Floooooot 8)

Gad vide om der snart kommer en SPV der kan bruges? :lol:

På min ønskeliste står i al fald den der Qtek 8060 :D

Men nu får vi se hvad O har til os om "snart" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.