Jump to content

overvejer 2020/M1000


Guest Cyber Killer

Recommended Posts

Guest Cyber Killer

Jeg overvejer MEGET at købe SPV M1000....

Har kigget lidt rundt på nettet, og så at "Qtek/i-mate-2020", "Spv-M1000" & "O2-XDA" faktis ikke er hel ens (Hvis mest Coveret)... Kan bedst li Navi-knappen på Qtek 2020..

Er der andre forskelle?

Så på mobilpriser.dk at Qtek 2020 (Uden abonnement) ligger på 6598.

hvor Spv M1000 ligger på 4999.

men kan fås til 3799. hvis man har Trumf-kort til Orange,

hvilket jeg har... så det bliver nok M1000....

Med mindre en af jeg kan fortælle mig en/nogle forskelle der har støre betydning. er åben for alle gode råd.

Så også et sted at Qtek 2020 havde "stregkodescanner" hvad end man så skal bruge den til :lol: ...

Men det kunne da være sjovt at have, om ikke andet bare til at lege med. :D

Er der nogen af jer der kan sige med 100% sikkerhed at SPV M1000 også har den?

For da jeg idag nævnte det i orangebutikken, havde de ikke hørt om det... og kan heller ikke se det på deres Side med info....

Men jeg mener bare at når de er så ens. burde den da også have det.

Håber der er nogen der ved lidt mere om det end mig, og kan svare på mine spørgsmål... SNAREST.... Inden jeg måske gør et "FEJL KØB" :(

På Forhånd Tak! :(

Link to comment
Share on other sites

Guest mikthemonster

Jeg har selv kigget på M1000’eren men kan desværre ikke hjælpe dig mht. stregkodelæseren. Der er ikke mange oplysninger at hente om telefonen eller tilbehør fra Oranges side. Jeg har ringet til dem flere gange for at få noget info vedr. GPS, men det kunne de ikke hjælpe med. Derfor overrasker det mig ikke at de heller ikke kan hjælpe dig mht. stregkodelæseren.

Når man køber et produkt til små 10.000 kr (som jo er det kan skal betale for en ulåst model) kan man da ikke forvente at få noget som helst information om varen....

Hvad mener du i øvrigt med ” Trumf-kort til Orange”?

Link to comment
Share on other sites

Hverken Qtek 2020 eller M1000 har så vidt jeg ved stregkodelæser ... Men det kan fås som tilbehør ... og mht til køb vil jeg anbefale dig at kigge i den blå avis ... så for 5min side 2 styk M1000 til hendholdvis 4500 og 4800 ... dog begge SIM-låst ... men det kan klares på under 5 min ... Hvis det ikke var fordi jeg havde 2 stk teknologitumber som forældre havde jeg købt en af dem! :lol:

Anyway, hvis du skal bruge mere info om M1000'eren vil jeg anbefale dig at check xda-developers.com ... Der kan du finde ud at stort set alt om den :D

Link to comment
Share on other sites

Guest MStauning

Oki, har en SPV M1000. Kan med sikkerhed sige at der ikke følger en stregkodescanner med, den kan dog købes hos klingtec eller ipaqshop. Jeg er nu ganske glad for den, det eneste jeg dog ikke lige kan finde ud af, er og den er app-låst (ved den er simlåst, har dog ikke prøvet at sætte andet simkort i).

Forskellen på M1000 og Qtek2020... None, andet end at m1000 er simlåst og måske app-låst. Den kommer med GPRS sat til orange og Orange-backup fastlåst til start menuen. Andet end det, er der ikke forskel på dem. Andre spørgsmål, skriv her (for hurtigt svar ie. under et par dage mail mig).

Hilsen

Michael.

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

Ang. trumf card. syntes ideen bag er ok.. men jeg har ikke rigtigt brugt det til noget... ville nok kun brug det til ny fon og -

25% på tilbehør...

_____________________________________________________________

lige en anden hurtig indskydelse... kan godt være det er gammel nyt...

Men hvis i har Orange og har haft det over et halvt år.... så ring ind og sig i vil opsige og skifte til feks. Telmore.... så tilbyder de at man beholder Orange... men til Tilmore priser... 0,- abonnement. 0,85,- min, 0,20 SMS .... DOG! stadig 25,- pr/mb Gprs... hvor Telmore er 10,- pr/mb... men snart kommer orange med "FlatRate" (mener jeg det hedder).. fast belød pr/mdr til gprs.. og ingen begrænsning... cool nok, syntes jeg....

_____________________________________________________________

NEJ, ang. "SREGKODESCANNER" så var det på bla. denne side:

http://www.telefonbutikken.dk/index.php?page=2020

jeg så det og på:

http://klingtech.dk/

MEN Jeg tager det i mig igen.... Jeg har bare læst for hurtigt ! :oops:

der der stod var:

MMC/SDIO slot med mulighed for: WiFi / WLAN / 802.11 trådløs net, stregkode-skanner, FM Radio mm.

så sorry besværet..... jeg beklager. :oops:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.