Jump to content

Info spørgsmål om M1000


Guest Cyber Killer

Recommended Posts

Guest Cyber Killer

Har igen set efter det over alt... men kan ikke se det står nogen steder:

1: Er der Vibrator i den?

2: Kan man høre musik gennem Bluetooth headset, eller kun opkald?

3: Er der overhovede Alam/vækkeur (lidt dumt spørgsmål, men er i tvivl)?

4: Hvad er den MAX kombatibel med ang. str af SDkort (256, 512 eller 1GB) (nogen der ved hvornår 1gb kommer? hvor det kan købes? evt. ca. pris?)

5: Kan man se alle www sider, også "frame" sider?

6: Har den "Radio off/Flight Funktion" som de andre?

7: Hvad får man egenlig med i pakken når man køber hos orange?

Håber nogen kan svare på mine spørgsmål, for jeg har bare ikke kune finde det nogen steder op nettet, ellerogså er jeg bare en dør til at søge. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest poul1965

Hejsa

Jeg er superglad for min M1000, Orange har bare styr på det hele med GPRS osv.

Svar på dine spørgsmål:

1. Ja.

2. Nej.

3. Ja, der er endda 5 stk. og du kan selv vælge hvilke dage hver enkelt skal være aktiv.

4. 512MB virker fint, så mon ikke også 1GB gør !?

5. Ja. Men ikke Java.

6. Ja.

7. M1000, cradle med USB-kabel og ekstra batteri ladeplads, 2 penne, 2 batterier, Outlook, Activesync, stereoheadset, beskyttelsesplast til display og lædertaske.

Kanonpakke.... :lol:

C

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

tak for svarende...

ang. det bluetooth headset... har du selv det?

hvilken mærker/modeller er optimal til M1000. både med Lydkvalitet og Batt. levetid.

De prøvede at sælge mig et Motorola HS810 Bluetooth headset i orangebutikke.. er det ok?

-------------------------------------------------------------------------------------

lidt nedtur man ikke kan høre musik over BT hedset... så må man jo bare burge det medfølgende stereo headset. og virker jo også til opkald... MEN skifter den selv tilbage til musikken efter opkaldet? det gjorde den gamle spv ikke.

-------------------------------------------------------------------------------------

Kan jeg ikke få dig til at skrive lidt RIS/ROS om M1000?

Har kun hørt Ros... og der må være lidt småting er ikke er så godt.

-------------------------------------------------------------------------------------

hvordan er den at skrive SMS på? er det ikke svært i begyndelsen.... det bliver vel en vanesag.... men man kommer vel aldrig til at kunne svare lige så húrtig som med alm. taster.... og det er vel heller ikke mulig men en hånds håndtering. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest MStauning

SMS via Pcoket PC er hurtigt... Ihvertfald for mig som er gammel PcoketPC bruger. Men nogle kan bedste lide det lille mini keyboard, jeg selv bruge kun håndskrift. Når man først har lært at x er = / og k kan skrives som X så er den hjemme :-)

Ris.

Den er App-Locked (kan ikke få MoDaCo's lille Journal program til at køre), min "glemmer" tjekboxe, så skal den lige genstartes (lille knap i siden). Ellers kan jeg ikke rigtigt finde på noget dårligt at sige.

Btw, jeg fik en GPS med i min pakke ;-)

Hilsen

Michael.

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

WHAT???

Hvad er det for noget GPS du fik med i den pakke?

hvor meget var med? hvilken type? hvor stor område?

hvor købte du din pakke? til hvilken pris?

Michael?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.