Jump to content

Flat rate Gprs fra orange?


Guest Cyber Killer

Recommended Posts

Guest Cyber Killer

Jeg talte med oranges kundeservice forleden, fordi vi talte om priser på GPRS forbrug, hvor jeg sagde jeg ville skifte til Telmore da man kun giver 10,- pr Mb istedet for oranges 25,- pr Mb. (men fik min og sms pris ned til Telmores priser 0,85-0,20 fordi jeg sagde jeg ville skifte :lol: )

anyway... så fik jeg afvide at der inden for næremeste fremtid(vidt begreb) villle ogrange komme men noget ligende det "3" også har... (IKKE UMTS) men moget der heddet "FALT-RATE GPRS" (eller noget i den stil)

Betal fast beløb hver mdr på X antal kr... og så er der ubegrænstet forburg.

Det jeg ville vide var.: er der nogen der har mere info om det?

og måske hvornår det ca kommer. og hvad prisen bliver.

for det er jo ikke sikkert det kan betale sig (kommer an på forbrug) for lige nu prøver jeg at spare på mit forbrug men ligger på en ca 2-3Mb pr mdr, og det er afligevel 50-75kr.

Så var det feks 70-100kr om mdr. kunne det være rat ikke skulle tænke på sit forbrug heletiden og bare surfe,chatte,hente løs

håber der er nogen der ved noget om det.

så der var en der havde insighter viden fra Orange

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Lyder spændende, jeg ville bestemt overveje at flytte tilbage til Orange, eller købe en E200 låst til Orange hvis de havde Flat Rate GPRS! *mums*

Ville kunne høre radio til og fra arbejde sende e-mails i vildskab uden at tænke på pris etc etc...

Lyder interessant ... men mon ikke der er et loft på alligevel! Kan huske hvordan "gratis GPRS" blev "misbrugt" på det groveste da Telmore havde det i 3 måneder...

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

Jeg satser Stærkt på at købe M1000 inden for de næste 2-3uger så ville det være total fedt med ubegrænset GPRS.....

tror ikke de sætter et loft..... for jeg har lade mig fortælle af hos "3" gir de ca. 200,- pr/mdr og så er det ubegrænset...

og i oranges tilfælde vil det blive en god forretning (tror jeg) for lad os sige 200,- pr/mdr.. sammenlignet med de 25,- pr/MB det er 8MB om mdr... og det er ikke alle der vil bruge det så meget... så fordi dig og mig vil bruge det "OPTIMALT" er der stadig 20 andre der får det for at være smart og aldrig vil bruge det så meget, og en masse firmaer der vil bestille det til deres ansatte som afligevel ikke kan finde ud af at bruge det....

så jeg tror ikke der kommer noget loft.... det kommer bare til at køre MAX

ok ok... måske er jeg lidt optimist..... for det er jo orange... men har vel lov at håbe. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Simon Olesen

eeep jeg håber sandelig CBB har gratis GPRS lige nu, jeg sidder og skriver fra min PC , som er koblet på nettet via min SPV som har CBB abb. jeg har ikke noget overblik over hvor mange MB jeg har downloadet, men det er mange...

ang. orange flatrate gprs, hvad er fordelen ved orange frem for CBB ? jeg syntes i hvertfald CBB's kundecervice er bedre / hurtigere.

og 69 øre per min. + 0 kr / mb er svært at slå ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Ville da gern have lidt Flat Rate! :D

Så var Radio Streaming, Film Streaming og hvad ved jeg muligt! :lol:

Så farvel Siemens og Nokia med al jeres pral med i kan spille Radio!! 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman
Ville kunne høre radio til og fra arbejde sende e-mails i vildskab uden at tænke på pris etc etc...

Damn, det er sgu da rigtigt.... Streaming radio ville da absolut også være min favorit 8)

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

Jeg ville helt sikkert vælge at skifte til CBB hvis det bliver ved... tror du det? (men først efter 6mdr... for skal bare ha den M1000 nu) :lol:

Har faktis overvejet CBB tidligere.. men kunne ikke finde nogen prider eller noget og GPRS... så trode faktis **** ikke de udbød GPRS.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
hvilke selskaber har gratis/fri gprs lige nu?

er der nogle selskaber der har en permanent gratis forbindelse?

CBB er efter min overbevisning det eneste selskab der tilbyder gratis GPRS - tror dog ikke det er en permanent løsning.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.