Jump to content

hvad betyder det G der står i toppen af min spv


Guest biggie

Recommended Posts

Det betyder at der er en GPRS-forbindelse tilgængelig. Hvis du logger på MSN eller lignende der skal bruge GPRS så flytter den sig over og erstatter den lille antenne der er ved den modtagestatusindikator eller hvad med nu kalder de fire streger der er i øverste højre hjørne.

Link to comment
Share on other sites

det samme skete ved mig ..

uden at jeg havde bestilt en GPRS-abbonnement hos orange, så kom der pludselig et G i toppen af status-linien. "Åh nej," tænkte jeg "nu giver orange mig bare en ekstra udgift" - men nej, jeg har hverken betalt for abbonnementet eller brugen af GPRS pr. mb. ! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Big-E

Men når man så er færdig med at bruge G'et, hvordan slår man det så fra igen, for ved mig bliver det ved med at være oppe hvor signal-stregerne plejer at være.. :/

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Men når man så er færdig med at bruge G'et, hvordan slår man det så fra igen, for ved mig bliver det ved med at være oppe hvor signal-stregerne plejer at være.. :/

Tryk på "Læg røret på knappen" ... virker ihvertfald i 2002 ... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Men når man så er færdig med at bruge G'et, hvordan slår man det så fra igen, for ved mig bliver det ved med at være oppe hvor signal-stregerne plejer at være.. :/

For SPV + SPV E100: Tryk på rødt rør (som Crispy siger...)

For SPV E200: Hold "Home" knappen inde og vælg "Detach GPRS" fra Quick Listen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Big-E

Okei :)

Nu står der jo så ved dit navn at din E200 er Unlocked.. Noed du ka hjælpe med ? Er ved at være temli træt af at ha Orange.. Dyrt du ved :/

Link to comment
Share on other sites

Nej desværre :cry:

For jeg har købt den uden unlock, så du må vente til der kommer et unlock-tool!!!!

Men det burde også snart være her :)

Ihvertfald ifølge nogle gutter på det engelske forum!

Hav en forsat god weekend :lol:

MVH.

KBA

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Monophobia

Problemet med "For SPV E200: Hold "Home" knappen inde og vælg "Detach GPRS" fra Quick Listen" er bare at efter 10 min til 1 time.....så dukker svinet sku´frem igen....Mit latterlige "G" er noget jeg har lært at leve med.....vi er ligesom blevet dus.....(pizzz G) :)

:roll:

Mvh. Monophobia

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.