Jump to content

Min E100 glemmer ordene jeg tilføjer til t9


Guest daekke

Recommended Posts

Hvorfor glemmer min E100 de ord, som jeg tilføjer til ordbogen? Mener det sker, når jeg slukker den eller jeg løber tør for strøm.

Er der nogle, som har en løsning eller skal jeg lære at leve med det?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Eneste løsning der er, er at lave en ny besked, hvor du skriver de ord som du vil have telefonen skal huske, et eksempel kunne være:

bwahaha mwahaha fjong kewl

Osv osv, denne nye besked "udsætter" du så, så beskeden gemmer sig i Kladder mappen. Nu vil ordbogen så huske ordene. Når den glemmer dem igen, skal du blot gå ind og udsætte beskeden igen! Langt nemmere end at lære den ordet igen og igen!

Link to comment
Share on other sites

Eneste løsning der er, er at lave en ny besked, hvor du skriver de ord som du vil have telefonen skal huske, et eksempel kunne være:

bwahaha mwahaha fjong kewl  

Osv osv, denne nye besked "udsætter" du så, så beskeden gemmer sig i Kladder mappen. Nu vil ordbogen så huske ordene. Når den glemmer dem igen, skal du blot gå ind og udsætte beskeden igen! Langt nemmere end at lære den ordet igen og igen!

Mange tak. Det prøver jeg. Det er dog stadig utroligt, at de ikke kan få lavet det rigtigt, så det virker som på en traditionel mobil.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.