Jump to content

Sim unlock


Guest smeden

Recommended Posts

:) Har nu rendt rundt på nettet for at finde en punkt for punkt guide til at unlocke min E200. Men er i stadig i tvivl om hvordan man gør det. Jeg har lige opdateret til 1.6.4.10, og vil nu gerne have den låst op.

Er der en, der har en stensikker punkt-for-punkt guide og meget gerne på dansk? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
:)  Har nu rendt rundt på nettet for at finde en punkt for punkt guide til at unlocke min E200. Men er i stadig i tvivl om hvordan man gør det. Jeg har lige opdateret til 1.6.4.10, og vil nu gerne have den låst op.

Er der en, der har en stensikker punkt-for-punkt guide og meget gerne på dansk? :wink:

Hmmm kan ikke helt få det til at passe:

E200 kører 2003 - og kan derfor ikke "opdateres" til 1.6.4.10 som er en opdatering beregnet til SPV og SPV E100 (altså 2002)

Der er ikke et Sim Unlock tool til E200 - men hvis du har en SPV eller E100 burde du kunne unlocke den med dette tool og følgende brugsanvisning:

1) Download SPVUnlock  

2) Sæt telefonen i debug mode (fra en slukket SPV holder du voice record-knappen nede mens du tænder din spv. Når du får beskeden: ”Press any key to enter bootloader” trykker du kort på en knap. Herefter vil du se en 3 farvet skærm.)  

3) Tryk Ctrl+Alt+Del  -  vælg processer og afslut WCESCOMM.EXE (eller lignende)

4) Sæt din SPV i ladestationen

5) Kør SPVUnlock.exe fra din PC

6) Efter et lille stykke tid får du oplyst koden. Skriv den ned eller lad den stå på skærmen

7) Sluk din SPV og sæt et nyt sim-kort i (fra en anden operatør)

8 ) SPVen vil nu spørge efter unlock koden. Indtast koden og genstart eventuelt

SPVUnlock2c.zip

Link to comment
Share on other sites

:? Kan godt se problemet. Det er en E200, jeg har. Jeg prøver lige til at kigge den ordenligt igennem. Jeg solgte min E100 og havde nemlig opdateret den inden salget uden problemer.

Har du tilfældigvis en guide til at få den låst op, så man kan bruge software på den?

På forhånd tak for hjælpen!

Smeden :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.