Jump to content

Problemer med Pocket Mini Golf


Guest Edgar_Deniz

Recommended Posts

Guest Edgar_Deniz

Jeg overvejer at købe Pocket Mini Golf, eftersom det ser rigtig underholdende ud, men jeg er bare bange for, at min SPV E100 ikke kan køre det!

Grunden til min frygt er, at en af mine venner har haft det, og det fuckede hans tlf fuldstændig op! Han kunne ikke installere det, men til gengæld blev alt hans plads på telefonen opbrugt, så han var nødt til at slette alt indhold og installere forfra. Og det samme skete de næste par gange han forsøgte at installere det.

Så jeg vil høre, om der er andre der har haft lignende problemer og om man kan køre det fra en SPV E100 ??? Eller om der er nogle, som har ideer til, hvad der er gået galt?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Der er ingen grund til at frygte Pocket Mini Golf. Spillet kører ganske fint på både SPV og SPV E100.

Problemet _kan_ være at han enten har forsøgt at installere spillet på telefonen, og at der ikke var plads.

Eller installationen gik galt første gang (af finurlige årsager) og han fik ikke fjernet resterne manuelt (fra mappen IPSMWindowsAppMgrInstall) før han forsøgte at installere igen.

Eller en helt trejde finurlig grund!

Min pointe er, at du blot skal hoppe ud og købe spillet. Det er super godt!

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jeg har problemer med det!

Hver gang jeg gennemføres første level af et sæt med 18 baner og så går ud går min Orange SPV i sort skærm og har aldrig ud af spillet og tvinger mig til at tage batteriet ud af min tlf så den sletter de data og ting jeg har fået i spillet!!!

why?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Lyder som et problem der var med en af de gamle udgaver af spillet.

Download nyeste version af spillet og så skulle det problem være løst!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.