Jump to content

Surreal Start


Guest TKJ

Recommended Posts

Hej hej

Jeg har hentet det her program som jo lyder helt fantastisk..

Desværre fatter jeg det ikke rigtigt.. Jeg ved der er en del snak om det i den engelske del, men er der ikke en klog dansker der vil skrive lidt om det her så jeg kan komme igang? På hjemmesiden for programmet står der det her (sorry, ved det er langt):

Instructions and Information:

1.To remove the start menu, first quit the application this can be done by selecting menu-Refresh Menu. Then uninstall from the settings-remove programs tool. If for some reason it is not uninstalling correctly copy this cab to /IPSM/Windows/Startup and reboot the phone.

2.Backgrounds, if the phone is skinned then the skin background is used. Otherwise if a gif called default.gif is present in "IPSM/Program File/SurrealStart" then this gif is used as a background. Otherwise the background of the menu will be the background colour as defined in the current colour scheme. SurrealStart by default installs with a default.gif present that replicates the look of the stripey background settings in some colour schemes (as in the first screen shot above).

3.When the phone has rebooted or SurrealStart has been closed (by selecting menu-Refresh Menu) on the next access to the menu the full start menu will be read from the phone. This will take a while depending on the size of your start menu, expect 10-30 seconds. The hour glass will show while it is processing.

4.If you add icons or install programs or change the skin you will need to choose menu-Refresh Menu (which closes Surreal Start). On next run the menu will be reread and any changes you have made to your phone should be represented.

5.To add a speed dial choose Add Speed Dial from the menu. The speed dial will be given the next available speed dial number and the Shortcuts app will open. If you want to change the number of the speed dail in the speed dial app press action to select the right shortcut, then press Edit (left softkey) and update the number.

6.To check your version pick menu - about within Surreal Start.

En del af det giver sig selv, men hvordan kommer man i gang med at bruge det? Jeg har installeret det (har den gamle spv) men det sker der jo ingenting ved.. Hvad skal jeg så nu? Skal start menuen fjernes?? Hvordan?

Håber nogen vil hjælpe :wink:

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg har brugt Surreal Start lige fra begyndelsen, og syntes det er et super program - specielt på den gamle SPV hvor menuerne jo LET bliver rigtig langsomme, hvis man fylder dem op med genveje!

Det er super let - efter at du har installeret programmet, skal du "lukke" den originale startmenu, dette gøres lettest ved hjælp af enten X-Bar eller SP Task Manager. Start et af disse programmer og luk "Programmer" ned (som er din start menu)!

Næste gang du trykker på "Start" vil Surreal Start loade - dette kan tage mellem 10 og 30 sekunder .. men derefter vil du kunne gå frem og tilbage mellem dine mapper super hurtigt.

Hvis du installere et nyt program, eller hvis du flytter rundt på dine genveje, skal du "opdatere" surreal start (Refresh Menu) - efter dette vil det igen tage mellem 10 - 30 sekunder at loade menuen igen.

Håber det hjalp lidt ellers må du råbe op igen!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Surreal Start er blevet kommercielt i den endelige udgave. Enhver kan købe det ... eller prøve det inden de eventuelt køber det.

"Trial" version er hæmmet af det grimme "Unregistered" samt en "nag-screen" engang imellem ... men ellers er det fuldt fungerende.

MoDaCo Plus medlemmer får stadig en "gratis" reg kode til programmet.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.