Jump to content

Baggrundsbillede til Programmer menu


Guest TKJ

Recommended Posts

Hej hej

Er Surreal start den eneste måde hvorpå man kan skifte baggrundsbilledet i Programmer-menuen?

Der er jo tweaks til at skifte mange af de andre menuer (information, fejl osv) men ingen til Programmer-menuen?

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Du skal ændre følgende streng. Værdierne er bare testværdien, de kan ændres som du vil:

<characteristic type="HKLMSoftwareMicrosoftShellRai:MSCprog">


  <parm name="BannerImage" value="IPSMbanner.gif" datatype="string" /> 


  <parm name="BKBitmapfile" value="IPSMback.gif" datatype="string" />

:)

Link to comment
Share on other sites

Du skal ændre følgende streng. Værdierne er bare testværdien, de kan ændres som du vil:

<characteristic type="HKLMSoftwareMicrosoftShellRai:MSCprog">


  <parm name="BannerImage" value="IPSMbanner.gif" datatype="string" /> 


  <parm name="BKBitmapfile" value="IPSMback.gif" datatype="string" />

:)

Jeg er igang med Reg editor. Jeg kan (indtil videre) kun finde ud af at ændre værdierne manuelt, altså via reg editor; HKEY_LOCAL_MACHINE osv.. (Jeg har ikke fattet hvor eller hvordan jeg skal sætte ovenstående kode ind) men når jeg følger ovenstående og ender i :MSCprog, er der ikke noget der hedder BKBitmapfile. Der er godt nok BannerImage, men det er ikke den skal jeg ændre i vel?..

Æh.. Lidt mere hjælp-- :oops:

Hvilket program bruger du til at lave de her ændringer med?

På forhånd tak

TKJ

Link to comment
Share on other sites

aaah, man kan selv oprette den! Smart.

Godt nok kunne jeg ikke få det til at virke med MSCprog, men derimod MSCstart..

Jeg har nu et absolut gennemført James Bond theme, med både Homescreen, Start/Sluk billeder, Programmer baggrundsbillede, Informations baggrundsbilleder osv. og så selvfølgelig ringetoner :)

Jeg er meget stolt :wink: Hvis jeg kunne finde ud af at lave den der cab, kunne jeg jo dele det med jer

TKJ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej hej,

Har du prøvet programmet? Jeg har nemlig hentet det, men kan ikke rigtig få det til at virke.

Der er en eller anden fil der skal overføres og køres på telefonen, men det synes ikke rigtig at virke.

Måske skal jeg lige prøve at kigge lidt mere på det.

Men du har altså ingen problemer med det?

TKJ

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedy

Jeg havde også problemer med det i starten. Det er fordi den ikke installerer cab filen første gang af en eller anden årsag.

Cab filen som den siger den overfører ligger vist inde i roden af din ipsm el storage card mappe. Efter du har kørt den "manuelt" virker programmet som det skal.

Link to comment
Share on other sites

Hmm... :roll:

Bliver snart vanvittig.. Jeg har det program installeret, men har ikke kørt nogen cab på telefonen eftersom der ikke er nogen cab fil at finde.. Den "foreslog" første gang jeg startede programmet at overføre den fil, men det gør den ikke mere, uanset at jeg har slettet det hele og installeret det igen. Når jeg trykker på Read Phone læser den, men det sker der ikke noget ved.. Altså den "finder" ikke de gif billeder jeg har som fx start og sluk billeder.

Har du nogen gode råd?? Det ville jo være fedt, hvis det virkede..

TKJ

Edit: ..Æh... jeg tror faktisk det virker alligevel.. den overfører i hvertfald ændringerne til telefonen, selvom den ikke læser det der ligger der i forvejen.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedy

Ja man skal gå ind fysisk og vælge billederne hver gang også selv om den viser dem. Det drillede også mig lidt i starten, men det virker ganske glimrende. Jeg havde dog problemer med at få nogle af billederne tilbage til original stand men der kører du bare den her vedlagte fil så virker det.

NB. Den vedlagte fil kører alle billeder tilbage til original.

Home_Restore.CAB

Link to comment
Share on other sites

Guest elwizard

inde i temp har jeg en fil der hedder DisableSecurity.xml.. den er oprettet på det rigtige tidspunkt men jeg har da ikk rigtig noget at bruge den til?? hvordan får jeg den cab ind på tlf'en?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.