Jump to content

STORT activeSync problem!! Plz. hjælp


Guest Stereophonic

Recommended Posts

Guest Stereophonic

Hey.

Har et problem med actice sync. Den ville pludselig ikke acceptere min tlf. mere. Aner virkelig ikke hvorfor. Slettede det så og ville installere ActiveSync igen. Det kan jeg ikke... Hvorfor??? Det er helt umuligt. Har prøvet alt. Nogen der kender til problemet????

Link to comment
Share on other sites

Guest Monophobia

Samme prob. her !

Xp kunne ikke finde min spv. desuden var der ingen liv i "ActiveSync"

og alle mine USB porte var intakt...jeg uninstall. derefter "ActiveSync" hvorefter jeg forhåbenlig uden prob. ville kunne kaste "Microsoft ActiveSync 3.7.1" ind igen...MEN NÆ NEJ.....nåede til en bestemt dll.fil ved navn: [b]RAPI.dll not found...(og min bare....) På Microsofts hjemmeside er der ingen hjælp at hente... deres "ActiveSync 3.71" gør intet efter færdig endt install...!!!

ingen ikoner intet...!!! USB skift frem og tilbage hjælper heller intet...Xp finder mig Spv phone.....men er sku´da kold...hehe... NOGEN ideer´drenge.....for SPV RULES !!! Det er jo det de unge vil ha´ Og jeg går snart over til MAC hvis her intet sker....

Mvh :) Monophobia :lol:

skit.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest teddyen66

er det måske fordi i fornyligt har fået jeres spv unlocked?

jeg har hørt lidt om at det har givet lidt problemer med active sync.

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Dem jeg har hørt om var i forbindelse med simunlock.

Det "probelm" i omtaler er bare at man ikke kan ahve activesync kørende mens man bruger selve unlock programmet, og man lukker det derfor. Det har ingen permanent indflydelse på om den connecter eller ej. Det har software unlocking for den sags skyld heller ikke!

Mht. det problem Stereophonic og Monophobia (cool hjemmeside btw) så kender jeg det udemærket godt! ... Det første råd jeg vil give er at lade være med at bruge 3.7 til en spv ... kun til E200 ... Dette burde umidelbart ikke have nogen indflydelse på noget som helst, men jeg synes ikke det virker så godt ... Så hvis det ikke løser noget, så er det eneste jeg kan sige, at man kan lave hard reset og geninstallere active sync ...

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stereophonic

Vi har begge en E200, så det burde jo ikke være problemet... :-)

Vi har prøvet at lave en Hard Reset på Mono's tlf. Men det kan vi ikke engang. Gør som vi skal og kommer ind til de der 3 farver.. SÅ vil den bare ikke mere. Vi kan ikke engang komme ind og vælge "erase ISPM". Meget, meget underligt.... !! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stereophonic

.... FOrresten, så har vi begge E200, så som du skricer Crispy, så burde det ikke være et problem med active sync version.... :-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.