Jump to content

UK E200 update


Guest Maarten

Recommended Posts

Guest Maarten

Het wordt afgeraden maar ik had geen zin een maand te wachten op een Nederlandse versie van de E200 ROM update.

Ik heb de engelse versie geïnstalleerd zonder problemen (eerst in drie-kleuren mode booten). Hij is gewoon op Nederlands in te stellen, ook T9 Nederlands werkt. Ik heb nog niet alles getest, maar tot nu toe werkt alles prima!

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

heb ook het engels update alles werkt ook maar alleen mijn gprs instellingen zijn niet goed maar nu wel ( zie orange instellingen ) :wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Maarten

Ik ben ook nog steeds blij. Eindelijk werken allerlei bluetooth koppelingen die het eerst niet deden (dial-up met iPaq, GPS met Mapopolis). Geluid is zeker beter, batterijduur schijnt ook beter te zijn maar dat moet ik nog ondervinden.

Je moet alleen de "Orange GPRS" connectie aanpassen voor Nederland:

- Begin - Instellingen - Dataverbindingen

- Menu - Verbind. bewerken

- GPRS-verbindingen

- Orange GPRS

Toegangspunt: internet (was: orangeinternet)

Primaire DNS: 10.250.255.188

Secundaire DNS: 10.250.255.188

Link to comment
Share on other sites

Guest airway

Weet iemand of de update al in het Nederlands beschikbaar is? Ik heb Orange net gebeld en de klantenservice zegt van niet, maar als het afgelopen November een maandje was, dan behoort het er nu wel te zijn, toch?

Link to comment
Share on other sites

Heb vandaag toch ook maar de Engelse update geinstalleerd. Vond het geluid van de E200 namelijk erg tegenvallen (Orginele SPV klonk beter). Maar moet zeggen dat ik hem nu stukken beter vind. En geheel in het Nederlands :).

Link to comment
Share on other sites

Guest MindBlower

kan iemand mij precies uitleggen hoe ik dat installeer???

ik ben bij die drie kleuren geweest maar dan kan ik nix?

en zegt ie na de herstart dat het nog steeds niet de goede rom is:(

Link to comment
Share on other sites

Installeren Engelse ROM:

Als je in de drie kleuren modus zit moet je de rom update starten. De update zal je huidige rom op je telefoon niet herkennen en je kan de engelse rom dan gewoon installeren. Ik heb de mijne op deze manier geupdate zonder een probleem.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook nog steeds blij. Eindelijk werken allerlei bluetooth koppelingen die het eerst niet deden (dial-up met iPaq, GPS met Mapopolis). Geluid is zeker beter, batterijduur schijnt ook beter te zijn maar dat moet ik nog ondervinden.

Zeg heb jij gps werkzaam, zoja welke bluetooth gps heb je gekocht als ik vragen mag?>

Link to comment
Share on other sites

Guest Maarten
Uzay:

Zeg heb jij gps werkzaam, zoja welke bluetooth gps heb je gekocht als ik vragen mag?

Ik heb een Emtac Crux II wireless GPS. Hij werkt zonder problemen met de Mapopolis beta. Eerst het (nieuwe) menu-item "Configurations - BT SerialPortSetup" kiezen en instellen. Mapopolis gebruikt de Outbound COM port (COM7 default).

Link to comment
Share on other sites

Guest ericblanc

Ik heb ook geprobeerd mijn spv e200 te updaten maar ik krijg de melding dat mijn ROM niet compatible is? Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Ik heb gewoon een Nederlandse SPV E200

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

Toets de record knop en de aan/uit knop tegelijk in, dan start het op in de 3 kleuren.

Plaats het toestel in de houder en start de up-date.

SUCCES

p.s. Vergeet niet om je mms en gprs settings te wijzigen. :wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.