Jump to content

Kan man opdatere sin firmware/rom i m1000


Guest rubech

Recommended Posts

Guest rubech

Kan man opdatere sin firmware/rom i m1000 (qtek2020) og med vilket.

Min maskine køre iøjeblikket med ver. 1.52.00WWE, og er der noget specielt man skal passe på når man opdater, samt hvor finder man man en update???

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Det kan du i høj grad gøre! ... Spv M1000 eller kendt som XDA 2, er nok den mest gennemhackede og übermodificerde telefon/pda nogensinde! ... Jeg vil kraftigt anbefale dig at kigge Xda Developers forum igennem. Der vil du finde over 10 forskellig rom filer og selvfølgelig deres berømte "rom køkken" hvor man kan lave sin egen personlig rom! ... Jeg vil have posted et link til et, men de holder som regel ikke så lang tid, da de kræver meget båndbredte ... men altså, du kan selv søge. Der er sikkert et online et sted...

BTW; Ifølge rygterne så skulle der ganske snart komme en opdatering til XDA2/SPV M1000 til "Windows Mobile 2003 Second Edition", som indeholder "landscape mode" og andet godt, så jeg vil anbefale dig også at checke deres nyheds section med jævne mellemrum.

Og hvad skal du passe på? ... Jo, pas på at du ikke får fat i en XDA 1 rom ... så vil jeg tro din telefon dør en ret så grum død!

Håber det var svar nok :)

=Crispy

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.