Jump to content

Van SPV naar E200


Guest airway

Recommended Posts

Guest airway

Kijk nopu dan! Ben ik effe een tijdje weg van Modaco, is er ineens een Nederlands gedeelte! Super!

Heb ik gelijk een vraag voor y'all: ik had eerst een SPV, en heb net een e200 gekregen en ben nog bezig hem te installeren, maar ik krijg mijn contacts niet gesynct... activesync zegt dat ie 57 unresolved items heeft en als ik dan resolve items klik gebeurt er weinig tot nix...

Iemand enig idee?

Link to comment
Share on other sites

Guest peekie

als je inbox heeft in je lijst dan dat geeft soms problemen als je nog steeds je oud spv in het active sync lijst heeft dan moet je die verwijden als ik heb ook met mijn spv en e200 conflicten,je kun altijd het oude spv turug plaatsen als je klaar bent :wink: :wink: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest airway

Euhhh, Peekie? Ik geloof niet dat ik je snap...

Ik heb mijn inbox niet gesynct, alleen m'n calendar, contacts en tasks en nu blijft ie bij contacts een heleboel unresolved items geven. (calendar en tasks syncen wel goed). Als ik dan op de link resolve items klik, gebeurt er even iets (hij probeert ze te syncen, denk ik), maar daarna geeft ie weer het unresolved items gebeuren..

Ik heb de partnership al verwijderd en een nieuwe aangemaakt, maar dat hielp niet..

Ik heb alleen wel toen ik de e200 kreeg met Orange Backup al m'n stuff teruggezet op de e200... is dat het probleem? En zo ja; weet iemand of ik alle contacts op de telefoon ineens kan selecteren en verwijderen?

Link to comment
Share on other sites

Guest Maarten

Al die unresolved items ontstaan als je een item (meestal agenda) wijzigt op zowel je PC als je Smartphone, en dan synchoniseert met de Conflict Resolution Rule: "leave the items unresolved".

Bedenk daarbij dat het dismissen van een reminder op zowel PC als Smartphone een wijziging betekent die zo'n conflict veroorzaakt.

In je Outlook zie je een symbooltje bij ieder conflicterend item verschijnen, als je erop dubbelklikt kan je de versie van het item kiezen die je wilt behouden. Daarna kan je het item weer normaal synchroniseren.

In de praktijk is dit natuurlijk erg onhandig. Het is op te lossen door de instelling "Allways replace the items on my device" te gebruiken, dus wijzigingen uit de PC agenda overschrijven ongevraagd andere wijzigingen uit de Smartphone (onder Options - Rules tab). Dat werkt voor mij veel beter!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.