Jump to content

Engelsk E200 med Dansk update


Guest (KB)Volde Banan

Recommended Posts

Guest (KB)Volde Banan

hey..

er der nogen der ved om man bare uden vidre kan update en Engelsk E200 med det danske styresystem for har tænkt på at købe en engelsk E200 på ebay..

hvis der skal triks til vil I ikke være venlige og skrive hvordan :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Det er ihvertfald ikke sån lige at gøre, da HTC har fixet det sikkerheds som gjorde at update filen accepterede skrivebeskyttede Devicedata.txt filer ...

Jeg har dog en ide som i måske kan prøve:

Det kræver en devicedata.txt generet på en SPV/E100 med 1.64 opdateringen. Denne devicedata.txt skrivebeskyttes og kopieres overpå E200'eren. 1.64 opdateringen køres og man stopper før "flash" og smider den nye E200 opdaterings rom fil over i 1.64 mappen. Derfter trykkes flash. Hvis det går som jeg regner med burde alt, inklusiv bootloader blive flashet og alt burde virker som om det var den originale opdatering som havde været kørt... men det er kun en teoretisk ide ... hæng mig ikke op på den hvis det ikke virker ...

Link to comment
Share on other sites

Hej...

Det kan man desværre ik!

Da telefonen IMEI nummer kun passer til de enkelte lande som telefonen er solgt i!

Man kan dog ændre telefonens IMEI nummer, men det er ulovligt og kan give fængsel straf så hold jer fra det :x

Hav en god weekend :)

Mvh.

KBA

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Det kan man desværre ik!

Da telefonen IMEI nummer kun passer til de enkelte lande som telefonen er solgt i!

Det er jeg rimelig sikker på at du ikke har ret i ... Hvorvidt en update lader sig installere afhænger udelukkende af om rom version og model streng er korrekt... Grunden til at det er blevet sværere er at "check" programmet ikke længere kan snydes med en skrivebeskyttet devicedata.txt fil ...

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest (KB)Volde Banan

jeg har fundet det her og det virker...

just download the Danish ROM upgrade, start your phone in bootloader mode (if you just run the upgrade while your phone is on, it will say that your phone is the wrong make) and run the upgrade.

Volia.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.