Jump to content

SPV. Hvilken?


Guest kriistian

Recommended Posts

Guest kriistian

Se nu ligger landet jo sådan at vi snart får løn. Dejligt 8) 8) 8)

og jeg overvejer at få mig en ny telefon, men jeg ved ikke hvilken en det ville være bedst at købe. Det skal selvfølgelig være en SPV det klart men hvilken? Hvad er bedst???

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hvis du har 3000 (rundt regnet) til at spendere ville jeg helt klart vælge SPV E200

Fordele frem for SPV Classic (til 999kr)

- Bluetooth

- Styresystem 2003

- Indbygget Kamera

- Bedre taster

- Bedre RAM

Ellers er SPV Classic også en dejlig telefon...

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Personligt ville jeg nok vælge en Mitac 8390 hvis jeg skulle købe lige nu, hvis det altså skulle være en smartphone. Den har godt nok ikke bluetooth men som du nok har set så er der nogen der har fundet ud af at "unlocke" CPU'en og smække den op på 300mhz! Så noget bedre til spil vil den nok være :lol:

Hvis du er mere ud efter noget PDa snask, så er en SPV M1000 et fremragende bud! ... Der er dog mange PDA enthusiaster som sidder og venter på Motorolas Mpx300, som også har været omtalt her i forummet... Personligt tror jeg at det mest interesante indslag vil blive HTC's kommende "XDA 3" (SPM M2000????), som efter sigende skulle være den første 3G PDA! ... Men det er først en gang til jul eller tidlig 2005, så jeg ved ikke om du gider vente ...

My 2 cents ... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Sad og kiggede lidt inde på Oranges hjemmeside, og fandt under "SPV telefoner" en Motorola V500. men der er ingen informationer omkring den... Nogle der ved noget om den? Har altid synes at de her "klap telefoner" har været det stykke sejere !

Kriistian

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.