Jump to content

ny tlf på O regning... hvilken skal jeg vælge


Guest spider

Recommended Posts

Guest spider

Long time no see...

Jeg står i den dejlige situation at jeg skal købe en ny tlf PÅ ORANGES REGNING :) :lol: :lol:

Min SPV classic har jeg ikke haft andet en problemer med og dette har jeg klaget over og efter en del tov-trækkeri har O endelig givet efter og tilbyder mig nu en ny tlf.

Det jeg, ifølge O, skal gøre er at vælge en tlf til ca 3700 kr. så vil O sende den til mig mod returnering af den gamle.

Desværre har jeg i mellem tiden købt en P900 og har egentligt ikke brug for andet, MEN jeg kan IKKE få pengene, men SKAL vælge en tlf.

Nu er så spørgsmålet: hvilken skal jeg vælge hvis det IKKE skal være en E200....jeg er på bar bund...så giv mig jeres mening om hvad det skal være for en og hvorfor....

Link to comment
Share on other sites

Hej....

Hva så med deres nye motorola V500 ???

Kan forstå på dig du ik vil have smartphone igen, hvilken jeg dog ik forstår :roll:

Er SUPER glad for min SPV E200 :)

Hav en god weekend :lol:

Mvh.

KBA

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

V500...hmmm ikke dårligt og dog der er lidt ved den jeg ikke bryder mig om...kan ikke sige helt præcist hva det er men.. nej...har faktisk kigget lidt på X70 fra panasonic...den er ikke helt tosset...

Problemet er også at det skal være en tlf O sælger ellers kan jeg ikke få den da de ikke vil hente en tlf hjem som de ikke har i udvalg

Jeps du er rigtigt på den KBA...jeg er ikke lige til SPV lige nu....måske senere..men jeg vil vente og se til de kommer med noget mindre og bedre..selvom jeg var meget tæt på at "købe" E200...dog vil jeg gerne have noget mindre til når man feks er i byen eller lign og så vil jeg ellers bruge min P900 til arbejds relateret ting....men SPV er ikke lige sagen i øjeblikket....

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.