Jump to content

Hvodan åbner man en SPV?


Guest TBanan

Recommended Posts

Guest TBanan

Hej!

Jeg skulle høre om der var nogen der havde en guide til hvordan man åbnede en SPV uden at knække noget. Det er fordi min skærm er ved at være godt støvet, og så vil jeg gerne rense den.

Mvh

TBanan

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Hej TBANAN..

Kan ikke huske om du har en Classic eller en E100, men det er ganske nemt..

For at komme til displayet skal du bruge en stjerneskruetrækker - str. Philips 00 ~ PH00 .. Dette er en meget lille skruetrækker!!! - findes absolut ikke i ret mange skruetrækker sæt, og lad være med at hærge din skrue - så får du den aldrig ud!!

Batteriet af,

SIM kortet ud,

SD-kortet ud (ikke nødvendigt, men alligevel)

Hold din SPV liggende vandret i venstre hånd, med bagsiden mod dig selv og toppen af telefonen pegende væk fra dig.

Øverst har du nu SD-slotten..

Selv forsiden af E100 er clipset uden på underdelen, hvorimod det er omvendt med Classic´en..

Du skal have noget ind under kanten - jeg bruger et plastik-kort der er lidt tyndere end normalt.. Kortet kan du lirke hele vejen rundt - IKKE NOGET MED VOLD!!!!

Det er formentlig ikke displayet der er snavset, men indersiden af glasset - men pas på - det bliver meget nemt ridset.. Og igen; ikke noget med fingre på hverken display eller indersiden eller glasset - det er svært at fedte ordentligt af bagefter..

Kabinettet kan clipses sammen igen senere..

God arbedslyst

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.