Jump to content

Min telefon lavede en Hard Reset af sig selv :-(


Guest Jezzer

Recommended Posts

Guest Jezzer

Jeg skulle se en hjemmeside (www.sloggi.com blev inspireret af de søde S-togs reklamer og ville se om telefonen kunne klare det) og så frøs den. Det har jeg prøvede nogle gange før og jeg pillede fortrøstningfuldt batteriet af. Da jeg startede den igen var alle indstillingerne røget og jeg skulle til at lave profiler, startskærm, lyde og ikke mindst lave et nyt partnerskab med PC'ens kalender. Desuden skal den decertificeres igen, hvilket jeg har problemer med, med den nye developerside og Action register vil ikke og og og... Hulk, hulk, hulk.

Er der nogen der har oplevet noget lignende?

/Jesper

(e100 fra 7/7-03)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Ja det har vi alle vel mere eller mindre desværre oplevet et par gange ...

Det er desværre ikke til lige at sige hvad der sker... det er nemlig forskelligt fra gang til gang. For nogle sker der når man har meget lavt batteri og modtager et opkald, for andre mens de er ved at installere et program og for dig frøs den så da du forsøgte at hive en internetside frem.

De bedste råd til at mindske dette problem:

- Opdatér din telefon til nyeste software

- Installér SP Task Manager og sørg for at lukke programmer ned når du ikke bruger dem

- Pas på batteriniveauet ikke blir for lavt (alt under 15% er efter min mening kritisk *S*)

Skulle det ske, så lav en hard reset på din telefon, så den er HELT ren, inden du begynder at gen-installere programmer og lignende. Installér gerne programmerne 5 af gangen, og genstart din telefon imellem hvert 5. program (sådan ca.)

Har ikke oplevet en spontan hard reset i 6-7 måneder efter jeg fulgte disse råd.

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Den primære grund til at den laver det nummer er nogle slemme fejl fra orange's side ... den bedste løsningen er at opgradere rommen!

Jesper, jeg vil klart anbefale dig at bruge rom-patcheren sammen med rom 1.64. Den gør at rommen er permanent unlocked, så selvom den skulle resette sig selv (ellers hvis du gør det) så er den stadig unlocked!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.