Jump to content

Kan ikke slette


Guest kriistian

Recommended Posts

Guest kriistian

Haaløjsa.

et par problemer:

1. Jeg kan ikke slette musik fra min SPV.

"Cannot delete bla bla bla. Access is denied.

Make sure that your mobil device has sufficent memory, that the file is not set as a Read Only, and that your have permission to delete thise filetype." Fedt nok. det er ikke en read only. der er massere af plads og jeg kan ikke se hvorfor jeg ikke skulle ha "adgang" til at slette den!

2. Jeg kan heller ikke lægge nyt musik ind på SPV'en.

hvis jeg bare trækker en musik fil over på mit kort i telefonen, sker der ikke noget i medie playeren... jeg kan vælge sangen, og så står der bare Afspiller. Men der kommer hverken lyd eller afspilleren køre. De gamle sange virker fint.

3. Jeg skal ha låst telefonen op så jeg kan få nogle programmer proppet i den? har prøvet Oranges site. meen det virker da vist ikke...

Kriistian

SPV Classic

Link to comment
Share on other sites

Har du trykket "lokalt indhold" i media playeren, så bliver playlisten opdateret.

Til det med unlock så brug enten rompatcheren, eller unlocken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Jeg har trykket Lokalt indhold. og det hjælper ikke...

Skal ha mere information med det der Unlock

Hvis du ønsker at bruge rom-patcheren, så download bare denne fil og følg instruktionerne :)

Hilsen C

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Demonico

Hvis jeg har forstået dig rigtigt, ville mit bedste gæt være, at du har skrivebeskyttet dit SD-kort. Der sidder på de fleste (hvis ikke alle?) en lille tap i venstre side, som du kan skyde op eller ned. Ud for det, står der 'lock', og så en pil i den retning, den låser i. Prøv at flytte den, og se om det ikke hjælper.

Link to comment
Share on other sites

Guest slambam
Hvis jeg har forstået dig rigtigt, ville mit bedste gæt være, at du har skrivebeskyttet dit SD-kort. Der sidder på de fleste (hvis ikke alle?) en lille tap i venstre side, som du kan skyde op eller ned. Ud for det, står der 'lock', og så en pil i den retning, den låser i. Prøv at flytte den, og se om det ikke hjælper.

sad jeg også og tænkte på

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.