Jump to content

hvad sker der ved hard reset


Guest turboen

Recommended Posts

Guest turboen

er der nogen der kan hjælpe mig?? jeg har købt en spv c, med en masse programmer på. nu vil jeg så gerne starte den fra ny, uden alle de programmer i.. kan det gøres med hard reset???? og kan jeg få af vide hvordan man laver en hard reset... på dansk tak... på forhånd mange tak

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Hvis du ikke har den nye version til SPV Classic så download den her: Orange

tænd så din telefon i Canary mode. det gør du ved at holde Power knappen OG optag knappen nede samtidig. Så åbner du din opdatering på computeren og følger opskriften der... Efter det skulle den være så god som ny !

Kriistian

SPV Classic

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Som turboen siger. En måde at slette det hele er **** og ret at installere en nyeste update, men for en god ordens skyld skal du også have den rigtige forklaring. Et hard reset gøres på følgende måde:

1) Sluk telefonen

2) Mens du tænder den igen holder du "Voice knappen" og "Den midterste action knap (ok knappen)" nede.

3) Der vil nu komme et skærmbillede hvor der står "card found". Her slipper du omgående alle knapper"

4) Ca. 1-2 sekunder senere beder den dig om at "press any key". Her holder du action knappen nede indtil der kommer en menu.

5) På menuen vælger du 8 som er "Erase IPSM". Der vil nu komme lidt tekst, og når den skriver "passed" genstarter du telefonen som normalt. Bemærk at første boot efter et HR tager lidt extra tid, og der kommer nogle forskellige "checking" dialoger.

Hvis du bare ønsker at komme til den såkaldte "3-colour screen" eller "Canary mode" som den også kaldes så følger du trin 1-3, men i 4 trykker du bare en enkelt gang i stedet for at holde den nede. Det er fra Canary screen'en at du normalt kører opdateringer.

Hilsen C

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.