Jump to content

Hvad er den bedste opgradering (der virker) til M1000


Guest rubech

Recommended Posts

Guest rubech

Hvad er den bedste opgradering (der virker) til M1000 (qtek2020) lige nu

Det kunne være fedt hvis den indholdte WM2003SE

Jeg har prøvet at opgradere til nogle af de nye firmware der ligger på nettet, men bliver ved med at få en conections error selv om aktiv sync har fat i både min pda og computer.

Er der nogle der har prøvet det??????

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Jeg har ikke selv en M1000, men jeg er sikkert på at den custom rom som xda-developers har lavet ligger blandt noget af det bedste du akn smide på den! ... Evt. kan du, hvis du er 1337, bruge deres romkitchen eller mkrom tools til at lave din helt egen personlige rom! ... Du finder det hele her:

http://forum.xda-developers.com/front_page.php

Hvis det ikke er sagen, så check xda- developers forummet, der er sikkert masser af feedback om de forskellige roms.

Håber det hjælper! :D

=Crispy

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

OK... Godt nok er jeg lidt fritids nørd..... men det svar "Crispy " lige skrev... fatter jeg MINUS af..... :?:

er det muligt det kan blive oversat til Dansk ;)

så alm. mensker kan forstå det... :D

På forhånd Tak...

Cyber Killer

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
er det muligt det kan blive oversat til Dansk ;)

Jada, selvfølglig... Xda-developers er en flok hardcore XDA hackere som har præstere at "reverse engineere" en metode så det er muligt at lave sine egne rom filer til XDA or XDA2... Dette kan bruges til fx at predefinere GRPS/MMS settings, preinstallere programmer, billeder og lyde... Men det er ikke nemt, så medmindre du en hardcode nørd, så vil ejg ikke anbefale dig at gøre det ...

Til gengæld kan du prøve det såkaldte "romkitchen", som er automatiseret version af overstående... Det går kort sagt ud på at man vælger en "basis-rom" og derefter med små checkboxe vælger de extra ting man vil have inkluderet - og laver den automatisk en personlig rom til en ...

Hvis det også er fuldkommen sort kan du checke deres forum for se hvordan de forskellige andre producenter af XDA/XDA2's rom filer er... Det akn være at de er bedre en den der ligger på M1000'enen, det kan også være at de ikke er ... om alt er, så er det værd at læse lidt i deres forum, da det er det absolut bedste sted til XDA/XDA2...

=Crispy

:D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.