Jump to content

Ny update STINKER!!!!


Guest Cdr

Recommended Posts

Efter jeg har updateret min E200 til version 2.6.4.3 har jeg ikke lavet andet end at genstarte den. jeg har sågar prøvet at installere updateringen en gang til, men uden held. Plus diverse fejl er stadig ikke blevet rettet. Der er dog bedre batterilevetid med den nye opdatering. Men det er stadig ikke særlig fedt hvis man skal hive batteriet af hver anden gang man skal bruge den. Er det bare mig der har dårlige erfaringer med den nye update?????? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også problemer med den nye opdate.

Batteritiden og lydkvalitetene er blevet bedre MEN...

Når jeg overfører data til hukemmelseskortet via activesync, mister computeren med jævne mellemrum (i gennemsnit efter hver 10. megabyte) kontakten med telefonen.

Desuden sker det ofte at lyden hakker når jeg bruger mediaplayeren, og nogen gange stopper mediaplayeren helt.

FCiL

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Desuden sker det ofte at lyden hakker når jeg bruger mediaplayeren, og nogen gange stopper mediaplayeren helt.

Lige præcis det ville ejg nu nærmere give HTC skylden for ... de har efter min mening kraftigt overvurderet OMAP procesorens styrke da de designede SPV serien, og den pris skal nu betales i form af hak i musikken hvis der bare er den mindste optimeringsfejl ...

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis det ville ejg nu nærmere give HTC skylden for ... de har efter min mening kraftigt overvurderet OMAP procesorens styrke da de designede SPV serien, og den pris skal nu betales i form af hak i musikken hvis der bare er den mindste optimeringsfejl ...

Det skete aldrig før jeg kørte opdateringen!

Jeg snakkede med Orange idag, de mente at min telefon ver defekt, og at jeg skulle kontakte et af deres service centre.

FCiL

Link to comment
Share on other sites

Guest Stereophonic

Jeg tilslutter mig også gruppen af "dårlige erfaringer" med den nye opdate! Jeg synes telefonen er blevet langsommere. Bl.a. når man er i "lyd" sektionen på telefonen. Så arbejer min utroligt langsomt - herunder også SMS skrivning i nogen tilfælde!

Er det nogen af jer, der også oplever, at hver. 3 eller 4. gang man skal bruge MediaPlayer, skal tage kortet ud og putte det ind igen, før den spiller??? Og som nogen af jer siger, så hakker den tit!! Det er dog det værste lort! Er ved at bliver godt og grundigt træt af Orange og alle deres "FINE" og "GODE" opdateringer!!!!!! Min tlf. virkede helt klart bedst inden opdateringen.... Skifter sku snart tilbage til Nokia.... :D ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Skifter sku snart tilbage til Nokia....  :lol: :P :D

Nej vel? :roll:

SPVen er bedst og det kan hverken Nokia eller Sliemens modbevise!!! ;)

Men jeg er nu bare glad for min "gamle" Orange SPV. Den kører fint, jeg kan høre musik, se film, gå på MSN, tage billeder osv. Så jeg er glad :D

Men ja Orange's Updates er ikk liiige de bedste 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg ved altså ikke om det er opdateringen der er et problem ved min tlf, men jeg har både problemer med at telefonen ikke kan finde kortet og med at computeren og telefonen mister forbindelsen når jeg overfører via Active sync. Det medfører ofte at telefonen også går kold så jeg skal hive batteriet.

Ved ikke rigtig om jeg skal sende den ind, men det må da kunne laves.

Er der i øvrigt nogen der ved om det er en Orange butik man skal ind i hvis man har købt telefonen i Bilka?

TKJ

Link to comment
Share on other sites

det skal lige siges at jeg har næsten ingen problemmer har haft angå den nye opdatering.. går lidt langsomt hvis jeg skal ind i lyd og skal skrive men ellers ikke det helt store.. Jeg overlever

M.J

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Jezzer

Jeg købte en e200 den 5.maj i Ballerup. Han sagde at det var en ny sending han havde fået for en uge siden - alle bugs skulle være fixet og med den sidste opdatering.

Har ikke rigtig problemer med den (er faktisk glad for den :), men der er dog et problem. Jeg kan ikke få mit klapsammen-tastatur til at spille med den (virkede fint med min e100). Prøvede at hente tastatur-update på telefonen, men den sagde at det var den forkerte version. Jeg ringede til Orange. De sagde at tastaturet skulle være med i den ny opdatering. Jamen er det ikke den jeg har?

Jeg vil gerne have opklaret hvor mange og hvornår der er kommet opdateringer til e200. Og mere relevant, som der også er diskuteret i denne tråd - er det en god idé at installere dem. Jeg kunne måske godt undvære mit tastatur for ikke at skulle hive batteriet hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.