Jump to content

Fatter ikke min SPV Classic ..


Guest FonZi

Recommended Posts

Guest FonZi

Hej hej..

Jeg har jo lige købt denne spv .. Men jeg fatter da **** ingen ting .. Jeg kan ikke fatte at bruge den.. :oops: .. Den gik hele tiden i stå hvor det der timeglas agtige ting bare stod og gloede og derfor valgte jeg at updatere dens software..

Mine problemer er .. :

Når jeg vil sende en SMS og skal til at sende den sker der ingen ting.. Når man trykker på send knappen sker der ikke mere.. Også kan man jo bare trykke en milliard gange uden der sker en skid.. Hvordan retter man lige det ?

Mit MSN Messenger program virker ikke.. Jeg fatter ikke at sætte en GPRS konto op overhovedet.. Hvor gør man det og hvad er diverse oplysninger som man skal vide ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedy

Okay FonZi.... første ting,. Slap lidt af :-)

Sp2002 er som XP... til tider utilregneligt og irriterende men i store træk genialt.

Først. Når du sender en besked på 160 tegn el. der under skulle der gerne inden for 10 sek komme en pop up hvor der står "meddelse sendt". Sender du besker på over 160 tegn går der længere tid. Bare vent, popup'en kommer :-)

Andet. Dit GPRS er operatør styret. Hvilket vil sige du skal have indstillingerne af din operatør (eg. Orange, Sonofon, TDC), så skulle din MSN virke hvis ikke så bare sig til så skal jeg nok guide dig :-) (har selv Orange)

Tro mig..... jeg hadede også min SPV i starten men elsker den nu.

Håber jeg har ku hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Guest FonZi
Okay FonZi.... første ting,. Slap lidt af :-)

Sp2002 er som XP... til tider utilregneligt og irriterende men i store træk genialt.

Hehe .. ja det kender man jo fra Windows XP, så det var faktisk rart nok at vide :D

Først. Når du sender en besked på 160 tegn el. der under skulle der gerne inden for 10 sek komme en pop up hvor der står "meddelse sendt". Sender du besker på over 160 tegn går der længere tid. Bare vent, popup'en kommer :-)

Det med sms virker not der kommer ingen popup.. Men nu har jeg updateret softwaren i telefonen og nu virker det så igen :P ..

Andet. Dit GPRS er operatør styret. Hvilket vil sige du skal have indstillingerne af din operatør (eg. Orange, Sonofon, TDC), så skulle din MSN virke hvis ikke så bare sig til så skal jeg nok guide dig :-) (har selv Orange)
Jeg ville gerne have indstillingerne for TDC Mixit hvis nogle har disse.. For man kan jo ikke finde nogen på TDC's hjemmeside..

Tro mig..... jeg hadede også min SPV i starten men elsker den nu.

Håber jeg har ku hjælpe.

Arh det var nu rart at vide ;).. Troede lige jeg havde købt katten i sækken.. Tak for hjælpen :lol: Nu er man jo glad igen ..

Link to comment
Share on other sites

Guest FonZi
Søg efter indstillingerne til Telmore .. det er samme princip da de begge kører på TDC's netværk!

Mener du så at det skulle virke med mit TDC abbonnemant ?! Til TelMores pris!?

Link to comment
Share on other sites

Nej kommer det ikke til, og det er ikke det han mener. TDC og Telmore kører over samme net og dermed samme instilling, hvis du henter Telmores instillinger virker dit TDC-net også, dog stadig til TDC priser self.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Hov hov Lau...

MorF er formentlig den vildeste Smartphone bruger af hunkøn vi har på jorden, så det er lidt ondt at kalde hende en ham... eller noget... eller ihvertfald forkert..

:) Jakob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.