Jump to content

kontakter - problemer


Guest Jezzer

Recommended Posts

Guest Jezzer

Problemet er, at indgående kalds nummer ikke opfattes som et allerede indkodet nummer. Altså der visses nummeret i stedet for navnet når modtages opkald (og i opkaldsoversigten).

Dette mener jeg ligger i at Outlook gemmer telefonnumre på formlen xx xx xx xx og ikke som telefonen xxxxxxxx. Jeg ringede til Orange. De sagde at der ikke var anden vej end at ændre kontakterne én for én på telefonen. Pyh. Og når jeg så ændre i kontakten (for ekspempel laver en note) i Outlook, synkroniserer den over og jeg skal ændre telefonnummeret igen.

Kunne man da ikke lave en software(opdatering) der kunne genkende de numre som Outlook (der skulle være så integreret) bruger. Eller det er måske allerede lavet? Eller en anden løsning?

Jeg kan ikke huske sikkert. Men jeg mener at fejlen kom på min e100 efter at jeg prøvede Caller ID foto. Jeg har også problemer med min nye e200 (der fra fabrikken har installeret Caller ID foto). SMS-programmet kan godt finde ud af at læse Outlook-formatet. Er det Caller ID foto, der f***** det op?

Hvad skal jeg gøre? Please. Anybody.

Link to comment
Share on other sites

Hej hej

Jeg har også E200 og havde også samme problem i starten. Jeg har rent faktisk siddet og rettet alle 75 numre på telefonen, altså slettet mellemrummene og det virker. Den syncroniserer det ikke tilbage til numrene med mellemrum når jeg syncroniserer..

Så vidt jeg husker, er der en der har lavet et program til at rette det, men om den danske version er lavet ved jeg faktisk ikke. Jeg har kigget lidt efter det, men kan ikke rigtig finde det.. Måske er der nogen der kan huske hvad det hedder??

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest Jezzer

Det lyder interessant med sådant et program, da jeg har små 300 kontakter (siger ikke at jeg har mange venner af den grund :-) og for hos mig synkroniserer den kontakter hvis man laver ændringer i dem på PC'en (f.x tilføjer en email).

Men synes stadig at der en fejl fra Orange, der hurtigst muligt burde rettes (hov, har man hørt noget lignende før? :-)

/Jesper

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Det er væsentligt nemmere at rette alle telefonnumrene i Outlook - klik ind på jeres kontaktpersoner og list dem i rækker (lidt a la excel) - så går det rimeligt hurtigt at slette de ekstra mellemrum.

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest LarsDK

Der er vist noget om at man kan ændre landet i man er placeret i, i outlook så skulle den klare det for, det har i hvert fald virket for mig engang, ved ikke om det stadig gør. Det er da et forsøg værd...:)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.