Guest ydefar Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Min gamle SPV gik helt bananas her idag, så jeg besluttede mig for at Flashe den, men nu kan jeg ikke starte den op. Den kommer ikke længere end til den orange solopgang. Kan nogen hjælpe mig?
Guest Cyber Killer Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Har selv prøvet det et par gange.... kan ikke svare dig på hvad der går galt... så teknisk er jeg ikke. Men det jeg gjorde var at gå ing i orange butikken..... og sige den ikke vil starte op. Så har de i butikken et lille SD-kort de sætter i og flasher tlf men standart settings... tager ca 30min..... men så i mens kan man jo gå en lille tur, eller stå og snakke med de søde xpidienter (Mona - Hovedebanen Kbh :) ) Spurgte om man ikke kunne få en kopi at det SD-kort de bruger, så man selv kunne ordne det hjemme... men de må ikke gi det videre.... så hvis nogen kan skaffe det... sender i bare en mail... (deres ligger på et 8mb kort som det der følger med Classic'en)
Guest Crispy Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Kan du komme ind i bootloaderen? ... hvis du kan, så burde det jo teknisk set være en smal sag ... Så kan du jo bare installere updaten igen ...
Guest ydefar Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Måske - hvis jeg viste hvad bootloaderen var! Men det er fandme herre øvtur ikke at kunne bruge sin mobil. Hvordan skal jeg nu komme op i morgen tidlig? Og hvornår har jeg tid til at smutte i en orange-butik?
Guest Crispy Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Ok, ydefar, gør følgende: Hold voice knappen (midterste på venstre side) + midterste action knap (midt i joypadden) nede mens du tænder telefonen. Når den så spørger om at "press any key" så tryk en enkelt gang. Så vil du komme til bootloader skærmbilledet ... Her kan du flashe rom'en på sædvanlig vis! :)
Guest ydefar Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Det virker desværre ikke, så jeg må nok spilde min frokostpause på en tur ind til byen. Ellers tak for hjælpen 8)
Guest ydefar Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Eller jo. Nu er den igang med at installere! Så er der bare alt det mug med at skulle unlocke og lægge lyde og programmer ind igen. Er der ikke en der kan droppe et link til et sted med fede "interaktive" homescreens?
Guest Jakob Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 Link til et fransk site med massere af lækre skins, der er nemme at bladre i.. Smartphony
Guest ydefar Posted May 12, 2004 Report Posted May 12, 2004 arrrgh. det er vist ved at være længe siden jeg sidst har flashet. hvordan får jeg den nemmest app unlocked igen?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now