Jump to content

Problemos med at flashe gammel SPV


Guest ydefar

Recommended Posts

Guest ydefar

Min gamle SPV gik helt bananas her idag, så jeg besluttede mig for at Flashe den, men nu kan jeg ikke starte den op. Den kommer ikke længere end til den orange solopgang.

Kan nogen hjælpe mig?

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

Har selv prøvet det et par gange.... kan ikke svare dig på hvad der går galt... så teknisk er jeg ikke.

Men det jeg gjorde var at gå ing i orange butikken..... og sige den ikke vil starte op.

Så har de i butikken et lille SD-kort de sætter i og flasher tlf men standart settings... tager ca 30min.....

men så i mens kan man jo gå en lille tur, eller stå og snakke med de søde xpidienter (Mona - Hovedebanen Kbh :) )

Spurgte om man ikke kunne få en kopi at det SD-kort de bruger, så man selv kunne ordne det hjemme... men de må ikke gi det videre.... så hvis nogen kan skaffe det... sender i bare en mail...

(deres ligger på et 8mb kort som det der følger med Classic'en)

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Kan du komme ind i bootloaderen? ... hvis du kan, så burde det jo teknisk set være en smal sag ... Så kan du jo bare installere updaten igen ...

Link to comment
Share on other sites

Guest ydefar

Måske - hvis jeg viste hvad bootloaderen var!

Men det er fandme herre øvtur ikke at kunne bruge sin mobil. Hvordan skal jeg nu komme op i morgen tidlig? Og hvornår har jeg tid til at smutte i en orange-butik?

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Ok, ydefar, gør følgende:

Hold voice knappen (midterste på venstre side) + midterste action knap (midt i joypadden) nede mens du tænder telefonen. Når den så spørger om at "press any key" så tryk en enkelt gang. Så vil du komme til bootloader skærmbilledet ... Her kan du flashe rom'en på sædvanlig vis!

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest ydefar

Eller jo. Nu er den igang med at installere!

Så er der bare alt det mug med at skulle unlocke og lægge lyde og programmer ind igen. Er der ikke en der kan droppe et link til et sted med fede "interaktive" homescreens?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.