Jump to content

Telefonsvarer-"tegn" forsvinder ikke


Guest ifgy

Recommended Posts

Guest ifgy

Ohøj i skuden, drenge og snuden.

Har et lille problem med min E200. Efter en omgang telefonsvarer-beskeder, som jeg nu har aflyttet, så nægter det lille logo, der ligner 3/4 af et 8-tal, at forsvinde. Jeg har ringet op til orange-svar et utal af gange, og hver gang siger den søde robot-kvinde: "Der er ingen nye beskeder".

Nogen der har oplevet dette før, og i så fald har en løsning?

Mvh.

Den Skumle Anders And blad Læser

Link to comment
Share on other sites

Hej igfy...

Når nu den søde robot dame siger " ingen nye beskeder" kan der godt lige nogle beskeder som du har aflyttet men ik fået slettet! prrøv at ringe op igen og **** alle dine telesvare beskeder!

Mon ik det ville hjælpe [-o<

Mvh.

KBA

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Man burde ikke behøve at slette alle sine beskeder.

Men det er et kendt gammelt problem ... det løses normalt ved at man ringer og ligger en kort besked på sin maskine. ringer op til ens telefonsvarer igen, hører hele beskeden .. sletter den og venter til hun har sagt "der er ingen nye beskeder" duttelidut (eller noget lignende) .. og så smækker man på.

Så _burde_ ikonet forsvinde.

Link to comment
Share on other sites

Guest ifgy

Jeg siger tik-tak.

Jeg er ikke lige i stand til at undersøge, hvorvidt det egentlig virker, da jeg forleden tabte min SPV fra bordet, hvorefter tænd/sluk-knappen bestemte sig for at gå løs og telefonen er nu ikke i stand til at tændes. Jeg har afleveret den til reperation.

"Du skal nok regne med 3 ugers ventetid, og vi har ingen telefoner du kan låne i mellemtiden .."

FLOT ORANGE!! Dejlig service, dét må jeg sige!

Link to comment
Share on other sites

Hej Igfy...

Ville bare lige fortælle at jeg også lige har haft min SPV E200 til service!

Da jeg afleverede den fik jeg at vide der ville gå 1-4 uger før jeg kunne få den igen!

Da der var gået 5 uger, gik jeg ned og brokkede mig HELT vildt! Det resulterede sku i at jeg fik en helt NY :)

Så Orange kan altså godt være "flinke" hvis altså man bare er lidt fræk!

Mvh.

KBA

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.