Jump to content

Mærkeligt !!!


Guest kriistian

Recommended Posts

Guest kriistian

Der jeg prøvede at afspille noget musik i går, kunne min SPV ikke finde nogle musik eller video filer på mit SD Kort. Der jeg så kom hjem for at gå ind på kortet og se, ligger der mærkelige mapper, og system filer på den. tog et screenshot. Hvad kan det være???

Kriistian

SPV Classic

M

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Det skyldes at SPV'erne nogen gange har en underlig tendens til at "slukke" for SD kortet. Dette bevirker at filnavnene bliver helt totalt muterede ... Problemmet løses oftest ved at tage SD kortet ud og sætte det i igen. Hvis det ikke hjælper, så tag SD kortet ud, lad telefonen op, genstart den og sæt SD kortet i ...

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian
Okat... Det prøver jeg så!

Kriistian

SPV Classic

Og deet virkede ikke rigtigt! Nu kan den **** ikke finde mit kort. Mappen Storgate Card findes ikke... ( og kortet er i ) :)

Kriistian

SPV Classic

Link to comment
Share on other sites

Guest ifgy

Det er jo ikke en umulighed, at dit kort er kaput - det er før set.

Prøv at tage det med til din forhandler .. andre muligheder er der vist ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Hmm... Du har måske fat i noget. De 64mb er heller ikke nok!

Så måske skulle man lægge nogle penge til side til et nyt...

Kriistian

SPV Classic

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Hmm... Du har måske fat i noget. De 64mb er heller ikke nok!

Så måske skulle man lægge nogle penge til side til et nyt...

Kriistian

SPV Classic

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian
Hej....

Har du prøvet med en http://smartphone.modaco.com/viewtopic.php?p=97945#97945>Hard Reset???

Dt hjælper på de fleste problemer  :)  

Mvh. KBA

Ja tanken har godt været der, men er ikke vild med det. Har nogle beskeder og nogle andre ting liggene jeg ikke vil ha bliver slettet!

Kan os godt undvære kortet. Så snart jeg får mine ferie penge, går jeg ud og køber en M1000. Har fået grønt lys fra mine forældre :lol:

Kriistian

SPV Classic

Link to comment
Share on other sites

Guest slambam

Ja tanken har godt været der, men er ikke vild med det. Har nogle beskeder og nogle andre ting liggene jeg ikke vil ha bliver slettet!

Kan os godt undvære kortet. Så snart jeg får mine ferie penge, går jeg ud og køber en M1000. Har fået grønt lys fra mine forældre :lol:

Kriistian

SPV Classic

jeg har lige haft det problem! det gik væk efter en hardreset + formatering af kortet! :lol: du kan jo bare lave back-up på dine beskeder med outlook ikk?

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Så snart jeg får mine ferie penge, går jeg ud og køber en M1000. Har fået grønt lys fra mine forældre :)

Ok, hvis du vil købe en M1000, så burde jeg (igen) måske lige henlede jeres opmærksomhed på at en MDA2, som er nøjagtig magen til en SPV M1000 bare med andet cover, kan købes til 604 euro, eller lige godt 4500kr hos mobilejoker.de uden abonement ... Man skal dog være parat til selv at omflashe den til engelsk (fra tysk), men hvis man vil undgå at binde sig hos orange, så er det vær at overveje ... især det en SPV M1000 koster 4499 hos O - med abonement ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Det er med min bedste overbevisning dårlig forbindelse til kortet.. Jeg har det ofte på min e200.

Hiv kortet ud, isopropylakohol på en vatpind og så rens kontaktsættet - klik kortet ind og ud et par gange og så er den der sikkert.

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.