Jump to content

SPV E200 Låser ved sms.


Guest mikkelmus

Recommended Posts

Guest mikkelmus

Hej.

Jeg har nu haft min telefon til rep 2 gange hos orange, men fejlen med at telefonen låser ved sms forekommer stadig.

Det sker aldrig når jeg sender en sms, men hvis jeg har en mindre samtale igang via sms, låser skidtet, så jeg aldrig når at modtage smsén fra senderen.

Nogen der ved om det kan være noget bestemt software der er skyld i dette, eller skal jeg sende den til rep en gang mere?

Og er der ikke noget med at de kun må sende den til rep 2 gange, og 3. gang har jeg krav på en ny telefon, eller mine penge retur?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh. Mikkel

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Ifølge købsloven kan du kræve en helt ny telefon eller pengene retur hvis de sender den til rep for samme fejl 2-3 gange.

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Som Morf siger, så har du ret til at få en ny telefon... Umiddelbart skal du bare vade ned i en Orange foretning og kræve det, og så burde du få det... Desværre er det ikke altid at ekspedienterne "kender" købeloven til punkt og prikke, så hvis de ikke gider give dem en, så kan du jo printe en kopi af købeloven ud og vifte den i hovedet på dem ... Du kan finde den her:

http://www.fs.dk/jura/loveregl/fb_lov/l_kbl.htm

Link to comment
Share on other sites

Guest mikkelmus

Wee problemet er løst...telefonen låser ikke mere, jeg software unlocket den, og der har sjovt nok ikke været noget siden :-)

Case Closed....

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.