Jump to content

Spørgsmål ang. 3.dk og NEC e616


Guest lau

Recommended Posts

Hej alle sammen, ved godt at dette er et smarphone forum, men i nørder ved sikkert alt :)

En af mine venner vil gerne købe en NEC e616, men så er det lige jeg vil spørge da 3G nettet ikke duer her hvor jeg bor, virker den med GPRS? der stod at Data koster 10,00 kr./MB, men mener de der GPRS?

Desuden kan NEC e616 bruge MSN Msg?

Link to comment
Share on other sites

Guest slambam
Hej alle sammen, ved godt at dette er et smarphone forum, men i nørder ved sikkert alt  :)

En af mine venner vil gerne købe en NEC e616, men så er det lige jeg vil spørge da 3G nettet ikke duer her hvor jeg bor, virker den med GPRS? der stod at Data koster 10,00 kr./MB, men mener de der GPRS?

Desuden kan NEC e616 bruge MSN Msg?

de 10 kr er er per mb med gprs! jeg mener at gprs virker der hvor der bare er mulighed for at snakke normalt! dvs. stort set over alt

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Ja, du kan godt forvente at der er GRPS dækning stort set alle steder i DK! ... Mht. til det andet så tror jeg ummidelbart at 3 også tager 10kr per MB GRPS og at en NEC e616 ikke har MSN.

Link to comment
Share on other sites

ok skod for ham :wink: Synes ellers den ser udemærket ud sådan en NEC dims, men hvilket styresystem har den? kører på sit eget eller er det windows oder so?

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Det er sikkert en eller anden Symbian version ... Jeg tvivler på at du kan få særligt mange programmer til at køre på den ...

Link to comment
Share on other sites

jeg har anmeldt telefonen for et komputerblad for nyligt - og den er absolut ikke imponerende. Batteritiden er UNDER en dag... Og hvis man bruger avancerede funktioner, skal man ikke regne med mere end en halv! Den virker også en anelse stor og klodset. Jeg venter på en god 3-telefon der er bare en anelse mindre end en mursten... 616 er - i sammenklappet(!) tilstand på størrelse med en spv...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Min ven fik 616v, so mtager billeder i dobbelt så god kvallitet (VGA), Han fik desuden 2 batteriet med, et stort og et lille. Det store holder tiden i lang tid, men det er ret klodset da det stikker ud for telefonen :?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.