Jump to content

Smartdevices?


Guest LarsDK

Recommended Posts

Guest LarsDK

Har postet det samme på mobildebat uden held, det kan være der er nogen her der ved noget.

Hvad sker der med smartdevices, blev lige så glad over at have fået en seriøs dansk smartphone portal? Euforien har dog hurtigt fået ende, den sidste nyhed er fra den 24. maj, det er ved at være lang tid siden i den her vernde, jeg er allerede holdt op med at kigge derind på jævnligt basis.

Hvad sker der ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Tja, folk har travlt, det er vel nok det primære problem ... og så det faktum at mange af modulerne mangler ...

Også, det er rimeligt småt med "DK-specifikke", nyheder, så det meste består i oversættelse af engelske nyheder og det er lidt træls, for at sige det...

:cry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil endda sige at vores tid er EKSTREMT begrænset lige nu. Vi håber alle at vi kan komme videre i teksten, men - på frivillig basis er det svært at opprioritere fritidsprojektet. Til gengæld håber jeg meget at vi kan finde nogle flere ildsjæle der kan lægge lidt flere kræfter i det end vi kan lige nu. Hvad siger du, Lars? ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest LarsDK

Tak men nej tak.. :D

Jeg har også selv en hel masse at lave inklusiv selv at hjælpe med en hjemmeside, så jeg kender godt jeres situation. Derudover og endnu vigtigere er jeg plaget af en masse eksamner lige i øjeblikket, sikkert som mange af jer også er det.

Nu ved jeg ikke så meget om crewet bag men siden virker super professionelt og derfor havde jeg nok også sat mine forventninger lidt for højt op. Men synes bare i en lanceringsfase er man nødt til lige at give det en ekstra skalle så man kan få opbygget en trofast læserskare, der har lyst til at komme forbi på daglig basis.

Mht nyhedsindholdet så er min forventning til siden ikke kun at der kommer stof på der er relevant set med danske øjne, men med Smartphone/PPC-øjne i det hele taget. Selvfølgelig læser jeg de andre sider men jeg vil da hellere læse jeres hvis nyhedsstrømmen kan følge med og i linker til de kilder i bruger. På den måde ville jeg kunne slippe for at læse om at AT&T lancerer et eller andet jeg er totalt ligeglad med og at Philipinerne udbygger deres mobilnet og lingnende.

Jeg har stor respekt for jeres arbejde og forstår godt at den frivillige ånd lægger en dæmper på aktivitetsniveauet, så jeg håber da at der med tiden kommer gang i den og vi kan begynde at bruge siden rigtigt.

Og tak for svaret, troede efterhånden ikke at det var muligt at finde ud af noget om det her... :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe - tak selv for interessen. Vi vil gøre, hvad vi kan for at få sitet til at køre flydende - og har også afsat noget tid over de næste måneder til at få det til at køre. Desværre ligger hovedindsatsen for os der designer sitet på at få download- og anmeldelsessektionerne på plads - og vores nyhedsskribenter er alle i eksamensmode, hvilket er den akutte grund til at nyhederne forsømmes.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.