Jump to content

Bluetooth pass through connection?


Guest (KB)Volde Banan

Recommended Posts

Guest (KB)Volde Banan

hey champs

jeg overvejer at købe en Bluetooth dongel til pc'en men kun hvis det er muligt at køre pass through connection så man ikke bruger gprs til at logge på eks. messenger

og lige en anden ting er der nogen der ved om der er kommet et program til at styre winamp via SPV Bluetooth ligsom der er lavet til mediaplayer

peace

Link to comment
Share on other sites

Hej hej

Jeg er i samme situation. Så vidt jeg har fået at vide på den engelske del, er der flere der har købt BT dongel og bruger den til at surfe via activesync (pass through connection)

Yes I did get Activesync working in the end, I found a guide on here somewhere to getting it working, can't remember what I did now though. It syncs, transfers files, surfs the net using my PCs internet connection and everything perfectly all over the house

Der står en del i dette forum: http://smartphone.modaco.com/viewforum.php?f=45

Så vidt jeg kan forstå er der dog en del problemer med at få activesync til at virke, men alle har vist fået det til at virke til sidst..

Lad mig høre hvis du får valgt en dongel. Er nemlig selv i tvivl om hvad man skal vælge. Har hørt at Linksys skulle være god (det er den ham fra ovenstående citat bruger), men den koster også over 400 leveret..

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Desuden findes der oxo et program til at lege med Windows Media Player via BT mener det hedder Media Player Remote... skal lige undersøge nærmere om der er noget der kan lege med WinAmp. Indtil da...

... kan du finde mere info her: www.ruttensoft.com

Edited: Nevermind ... tror helt bestemt samme program oxo understøtter WinAmp

2nd Edit: Høhø ... åh gud jeg er træt. I de seneste version er WinAmp helt deaktiveret. Har ikke fulgt debatten omkring hvorfor, da jeg stadig ikke har fået købt en E200 ... og nu sikkert venter på C500 -så prøv at søg her i forummet, det kan være du kan blive klogere...

Link to comment
Share on other sites

Hej hej

Så fik jeg købt en bluetooth adapter. Linksys. Den er halvdyr, men fungerer perfekt. Havde nogen problemer med at få activesync til at virke (Først **** ingen kommunikation, derefter ville den ikke genkende telefonen) men nu virker det som det skal. Brugte måske 1 time på at få det til at virke ialt.

Jeg kan være på messenger på 1. sal, mens computeren står på 2.

Så, ja, det kan lade sig gøre :D

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.