Jump to content

[B]GPS til M1000 ???[/B]


Guest Cyber Killer

Recommended Posts

Guest Cyber Killer

Er der nogen af jer der har erfaring/viden inden for GPS til M1000?

Det jeg leder efter er noget, Biligt-Godt, ved godt de 2 ord ikke høre sammen. har lov at håbe.

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal købe.... Bluetooth eller Kabel Antene ???

Er der nogen der kan skrive nogle fordele og ulemper ved de 2 typer?

Jeg har søgt nettet tyndt for oplysninger... men der står kun fordele om begge alle steder... og det tror jeg ikke helt på, for det er jo bare for at sælge varen.

Det jeg slev tror er: At Bluetooth antenen er jo self. dyre.. men også det at man ikke bare kan lade den side i, da den kun holder ca. 6 timer... (er dog en meget dyre en der holder ca.12 timer) men kunne godt forstille mig at pga. Bluetooth, kun der nogen gange ske forsinkelser. også det er enheden står og søger konstant, tapper også en masse strøm fra enheden...

men det ville self være rat hvis man kunne tage antenen med sig, hvis man skal bruge den i en anden bil, istedet for at den sidder fastmonteret i en bil.

der findes jo et hav af GPS antener, så hvad er godt og hvad er knap så godt?

Også selve softwaren er jeg i tvivl om.. hvad kan i anbefale...?

Ind til nu satser jeg mest på TOM TOM 3, noget bedere?

Kortene jeg har mest brug for er over Danmark og Sverige, men kunne da være rat at have flere i tilfælde af men skulle på ferie eller noget.

Er det muligt at pare antene - software - og enhed som man vil... eller er der nogen ting der bare skal køre sammen?

feks. Er der nogle antener der skal køre med en Software og virker alle til M1000

Ville jo også gerne ha at M1000'en oplader mens den sidder i holderen

Havde egenlig planlagt at vente til føtex eller et andet sted havde tilbud på en Ipaq med GPS Antene og Software til en 3000-3200 kr. og så købe det og sælge Ipaq'en bagefter... for det er en af de billigeste løsning jeg lige kunne finde, er det en god ide eller hvad?

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig.. for jeg er helt lost.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.