Jump to content

Store problemer med unlock af spv (classic)


Guest RhyMe666

Recommended Posts

Guest RhyMe666

Well, efter jeg tjekkede google kom jeg hertil... findes jo meget info her...

anyway, kom til et program der hedder "SPVUnlock2" Men den siger jeg skal være i bootloader mode som jeg ingen anelse har om hvad er.

Jeg har tellmore abo.

efter jeg har trykket min pin, siger den den vil have min "SIM låse kode:"

jeg fatter ikke en dart mere...

håber i kan hjælpe.

RhyMe

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Du kan komme ind i bootloader mode på følgende måde:

1) Sluk telefonen

2) Hold Voice knappen (midterste knap på venstre side af telefonen) og midterste action knap (Midt i keypadden) nede mens du tænder telefonen

3) Når den spørger dig om at "Press any key" så tryk en enkelt gang på en tilfældig knap.

Så skulle slærmen være opdelt i 3 farver og der burde stå versions nummeret. Det er der du starter SPVunlock programmet... ellers, hvis der er problemmer, så skriver du bare :P

=Crispy

Link to comment
Share on other sites

Guest Penhter

hej

du skal også have bootloader 0.93 ellers vil det ikke virke, har spurgt som en gal herinde, men tro ikke der er nogen der har den mere :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
hej

du skal også have bootloader 0.93 ellers vil det ikke virke(

Ja, det er korekt. Det kan dog fixes rimelig nemt, idet Orange DK's update 1.3 indholder bootloader 0.93 (tror jeg nok!!)... Hvis du har en SPV 'original' eller E100 så kan du downloade >denne:P

Penhter >> Der står i din sig at du har en E200, så en 0.93 bootloader vil ikke hjælpe dig med noget som helst ...

Link to comment
Share on other sites

Guest RhyMe666

Ok, har prøvet, skal lige vente 960sekunder til næste forsøg :D

anyway, hvordan skal normale folk finde ud af sådan noget uden dette forum... tak internet, tak folk som jer der bruger det :P

RhyMe

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.