Guest flytrix Posted August 24, 2004 Report Share Posted August 24, 2004 Ik heb de spvClassic en bij het verwijderen van het stof onder me frontje is er nogal wat mis gegaan. Ik dacht dat op mijn schermpje een simpel beschermlaagje zat dat ik wel met een lichtelijk vochtig doekje kon af doen, toen al het stof er echter af was en ik hem weer inelkaar zette en hem aan deed bleek het zo te zijn dat er enervander gevoelig coatinkje op te hebben gezeten wat ik nu dus verprutst heb en donkere vlekken heeft veroorzaakt. :cry: Maar nou vroeg ik me dus af... waar kan ik een nieuw schermpje kopen? en wat gaat mij deze grap kosten? (als het meer dan 50 euro is vind ik het het niet echt waard meer) Als je het weet, reageer dan alsjeblieft want ik zie bijna niks op me schermpje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ravens Posted August 24, 2004 Report Share Posted August 24, 2004 Kan je denk ik beter gewoon een nieuwere spv halen :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flytrix Posted August 24, 2004 Report Share Posted August 24, 2004 Daarom vind ik het het geld ook niet waard als het meer dan 50 Euro is, en ik ben gehecht aan me spveetje en sowieso wil ik gewoon weten of zoiets los verkrijgbaar is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ravens Posted August 25, 2004 Report Share Posted August 25, 2004 Ik zelf denk dat het moeilijk te krijgen is .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flytrix Posted August 25, 2004 Report Share Posted August 25, 2004 Naja mocht iemand een kapotte spv classic hebben met een intact schermpje dan valt er vast wel iets te regelen. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest someone Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 Komt me bekend voor... ik had zelf ook eens de SPV open gemaakt om het stof weg te krijgen. Ik ben toen met het stofzuigermondje (met een doekje kwam er alleen maar meer stof op het scherm) aan het TFT scherm gekomen met als gevolg dat er een donkere vlek op het scherm verscheen. Hoe komt dit: Misschien heb je gevoeld dat de bovenkant van het TFT scherm ribbelig aanvoelde. De ribbels zirgen ervoor -door breking- dat het licht van de schermverlichtings LED gelijkmatig over het scherm wordt verdeeld zodat de TFT cellen het licht terugkaatsen en je de pixels kunt zien. Als je het ribbelpatroon hebt verstoord door te krassen of erover te vegen, kan het licht daar niet meer verder en krijg je dinkere vlekken. Bij mij gebeurde het tijdens de garantiepriode en ik heb mn toestel naar de Orange shop gebracht met de mededeling dat het scherm om "onverklaarbare reden" vlekken begon te vertonen. Het scherm is toen gratis vervangen door een nieuw exemplaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now