Jump to content

Blauwe tanden hoe en wat?


Guest maikeldevrindt

Recommended Posts

Guest maikeldevrindt

Hallo,

Nou zat gisteren op een terrasje met een maatje van en we dachten laten we eens gaan spelen met blwtooth. Ik heb mijn verbinding op "AAN" (ook de geidentificeerd optie geprobeerd) gezet en ben toen eens gaan zoeken. Nou uiteraard zag ik de telefoon het maatje van me, echter kon ik niets anders als visite kaartjes naar hem versturen. als ik in bestandsbeheer een bestand klikte kreeg ik alleen de opties "versturen via IR of MMS" is het niet mogelijk om en tekst bericht te sturen? Wellicht een mp3'tje over blwtooth? snap het niet helemaal. :roll: :roll: Kan iemand hier eens wat meer over vertellen ???

:shock:

Maikel

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest stefanbroos
Zoek hier bij MoDaCo een naar een pakketje met de naam Mobiluck .. daarmee kun je allerlei geinige dingen via bluetooth doen  :lol:

geef die link dan

kan het op spv e200??

kan je dan ook zien wie welke telefoons er allemaal bij je in de buurt zijn??

Link to comment
Share on other sites

sorry voor mijn posts ik kom er net achter een E200 te hebben maar een gewone SPV

dus  

1 kan hier ook bleutooth op? of zit het er op?

Nee en nog eens nee vrees ik.. :lol:

Alleen de E200 en C500 uit de SPV familie zijn voorzien van Bluetooth..

Link to comment
Share on other sites

Guest jeffrey1989

Vet Programma dat Mobiluck, Alleen ik stuurde vanmiddag een berichje naar m'n college en toen moest hij het bestand message.msg accepteren, voor de rest kon hij er nix mee... najah zal wel :lol: haha

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest UrbanLegend
Vet Programma dat Mobiluck, Alleen ik stuurde vanmiddag een berichje naar m'n college en toen moest hij het bestand message.msg accepteren, voor de rest kon hij er nix mee... najah zal wel :lol: haha

<{POST_SNAPBACK}>

Als je bestanden via Bluetooth wilt versturen zoek em installeer dan Smart Eplorer versie 2.02B. deze ondersteund bluetooth. is shareware, heel af en toe een irtitante melding maar verderwerkt het als een trein.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.