Jump to content

E200 Orange NL Instellingen

Guest Thumper Net

Recommended Posts

Om deze instellingen op je SPV te installeren ga je als volgt te werk:

plaats je SPV in de PC cradle.

ga op de PC met behulp van Active Sync naar de folder 'Accessories' van je SPV. Volg daartoe het volgende pad: Mobile device/ My Smartphone/ Storage/ Windows/ Start Menu/ Accessories.

kopieer het gedownloade bestand naar de folder 'Accessories' van je SPV.

ga op je SPV naar de folder 'Bureau-accessoires'. Volg daartoe het volgende pad: home screen/ Programma's/ 9 Meer/ 9 Meer/ 2 Bureau-accessoires.

het gedownloade bestand is nu zichtbaar in deze folder.

selecteer het gedownloade bestand en druk op de joystick om het te installeren. Druk op 'OK 'wanneer het bestand is geïnstalleerd.

:wink: :wink: :wink:

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Guest Martijn©
gprs/mms voor de E200  :wink:  :wink:

Onafhankelijk bij welke provider je zit ? Ik zit bij Vodafone Corporate Net

en heb een i-mate SP3, zonder SIM-lock......

Ben al het hele weekend bezig om GPRS aan de praat te krijgen, zonder resultaat.

thanx for the help ......

• 1 month later...
Guest UrbanLegend

Heel fijn! geweldig, heb dankzij dit CAB-bestandje mijn E200 met Orange UK aan de praat gekregen. maar wel met dien verstande dat je (als je een E200 hebt) nog 1 ding zelf zult moeten doen om een laatste verbindingsfout van MSN Messenger eruit te krijgen.

ga op je E200 naar begin/instellingen/dataverbindingen en druk daarop met je joystick. zorg ervoor dat je cursorbalk op de Internet-GPRS verbinding staat en druk dan op menu en vervolgens op "Verbind. Bewerken". Vervolgens selecteer je "Inbelverbindingen" en druk je daarop. daar zie je een drietal (bij mij) verbindingen staan, ALLEMAAL weghalen!!!

MSN Messenger wil namelijk van deze inbelverbindingen gebruik maken terwijl dat helemaal niet kan over GPRS. Deze inbelverbindingen hebben bij het GPRS gebruik ook helemaal geen nut, hoe ze erin gekomen zijn is me dan ook een vraag.

Deze fout is overigens bekend bij Orange NL en staat in hun database van op te lossen probleempjes. Door de shopmanager van Leeuwarden is me deze aanpassing uitgelegd, dus men is er bekend mee.

"Gaat heen en verspreid msn per smartphone".

Groeten van een hevige SPV gebruiker maar een zeldzame poster (hier komt vast verandering in.)

Vincent.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.