Jump to content

Hvordan installerere jeg et nyt root certificate på min C500


Guest Walle

Recommended Posts

Jeg er helt ny ud i SPV, men jeg har stor erfaring med PDA.

Jeg har brug for at kunne syncroniserere med exchange via Exchange Mobile Access og SSL. For at kunne gøre dette skal jeg har installeret et root certificate, men når jeg forsøger dette så får jeg af vide at min device er software locked. Betyder det at jeg ikke kan lave direkte synkronisation med exchange, eller er der metoder til at låse op?

Hvad med applikationer som jeg laver i VS2003 - kan de heller ikke installeres?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sendt en PM med et program til fjernelse af Certifiaktion så du kan synce med Exchange 2k3.

For at køre dine egne VS2003 applikationer skal din telefon formentlig applikation unlockes. Indtil videre burde DETTE LINK være det rette - men Oranges side virker ikke til DK C500 endnu.

Men; hvis du skriver til Orange på den adresse der står på deres side med de information som de requester, så kontakter O dig formentlig i løbet af et par dage med en appliaktion til oplåsning af din telefon (låst på IMEI)..

/J

Link to comment
Share on other sites

Guest tjementum
Hvad med applikationer som jeg laver i VS2003 - kan de heller ikke installeres?

Jeg har skrevet mit egen VS2003 "hello world" program, og det virkede fint første i første forsøg. Skulle dog først installere Microsoft SmartPhone 2003 SDK, for at kunne vælge SmartPhone som device ved oprettelse af VS2003 projekt. Det fedeste var at jeg kunne debugge programmerne direkte i VS.NET når jeg brugte min C500 ;-)

Hvilke programmer jeg vil udvikle? Jeg overvejer at lave en playlist (.asx) generator. Har en ½GB SD Mini ram, og Mobile Media player er rigtig dårlig til at håndtere mange MP3. Andre forslag er velkommen.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.