Jump to content

Hukommelse på SPV C500


Guest LooneyNutz

Recommended Posts

Guest LooneyNutz

Hej, er der nogen som har en anelse om hvor meget flash ram man kan proppe i en C500??

Jeg har snakket med Orange, og de aner det rent faktisk ikke?? :)?

Anyways, jeg havde tænkt mig at stoppe 512, men kan sikkert regne med at kun de 128 virker?

Hurtigt svar ville være dejligt.

Looney

Link to comment
Share on other sites

Guest LooneyNutz

Alt er ikke fryd og gammen med rammen (hehe et lille rim)

Nej, alt var jo meget godt, og fik postet mit billede til at bevise det, MEN, jeg havde jo glemt at se om mobilen opførte sig normalt.

Første fejl var at jeg ikke kunne snakke til folk, hverken når jeg ringede op eller blev ringet til, jeg kunne dog høre personen i den anden ende.

Anden fejl, til min rædsel, var at billeder blev taget som et gammelt puzzle hvor man selv skal skubbe rundt på ting indtil billedet bliver rigtigt!?

Og tredje fejl, den tager ikke altid lyd med når man optager video.

Jeg har genstartet mobilen med og uden ram to gange, og efter det ser de to første problemer ud til at være væk, jeg har i hvert fald ikke set dem gentaget endnu.

Og det med lyden har jeg ikke testet rigtigt endnu, fordi jeg optog på en natklub hvor der blev spillet temmeligt højt, så måske den selv lukker lyden for ikke at springe i luften.

OK er testet nu, optager første 3 sek lyd, resten bliver underligt. Sletter filen optager igen og intet problem med lyd på en fil over 2 min??????

Så konklusionen må være, C500 kan godt håndtere 512MB hukommelse, hvis man vil leve med frustrationerne i starten til mobilen har vænnet? sig til kortet man har proppet i den.

Gad vide hvornår der kommer en opdatering af software så sådanne problemer bliver rettet?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

På www.expansys.com kan man få 512 mb for 531 kr. ex. moms og transport.

Har netop bestilt kortet sammen med Sony Erissons nye HBH-660 Akono Bluetooth Headset til 615.95 kr. ex. moms.

Nøj, hvor jeg glæder mig til at afprøve det. :lol: Håber ikke at jeg oplever samme problemer som LooneyNutz. Hvad mærke benyttede du dig af LooneyNutz. Har hørt rygter om at ATP ikke virker optimalt med SPV C500.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Nuri58

1 GB virker uden problemer, men der er lige det med at 1 MB er regnet som 1000 kb og ikke 1024 kb, derfor "mister" du noget hukommelse. Derudover tager systemet lidt af pladsen også.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.