Guest kandeman Posted September 30, 2004 Report Share Posted September 30, 2004 Hallo, ik ben geen nederlander maar een belg. En voor alle belgen en nederlanders weet ik een plaats waar je goedkoop een goede 2.5 naar 3.5 mm hoofdtelefoon adapter kan kopen. Namelijk in mediamarkt in antwerpen voor 6 euro. Het is in ieder geval makkelijker dan er zelf een maken. Tenzij je er een bij de telefoon hebt gekregen (wat bij mij niet het geval was) Als dit nutteloze info was zeg het dan maar :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Exploited Posted September 30, 2004 Report Share Posted September 30, 2004 Werkt deze dus ook met een 4-polige 2,5mm jack? Die zijn namelijk best zeldzaam. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kandeman Posted October 3, 2004 Report Share Posted October 3, 2004 moet je is in de winkel vragen of bellen :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Slsk-addict Posted January 19, 2005 Report Share Posted January 19, 2005 kheb er 1 gevonden bij t onderdelenhuis, 3,40 ofzo, deed t prima, maar ik heb m'n spvc500 nu net wel terug omdat de ingang naar de klote was en het profiel niet meer van headset af wilde. ik weet dus niet of het zo'n aanrader is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now