Jump to content

Probleempje met installeren


Guest Dolo

Recommended Posts

Hoi,

Sinds dit weekend ben ik trotse bezitter van een spv e200 8) .

Top telefoon, maar wou er spellen opzetten, maar ik kom er niet helemaal uit. .exe en .cab bestanden lukt me wel, maar zoals met Doom, Pinball, smartexplorer heb je .001 en .002 etc. bestanden.

Hoe moet ik deze installeren?

bvd, ^_^

Dolo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Guest UrbanLegend
hmm ik kan nieteens spellen installeren want er is iets met een certificaat ofzo

<{POST_SNAPBACK}>

standaard zijn nederlandse spv's voorzien van een applicatie lock. dit wil zeggen dat Software ontwikkelaars die hun software niet hebben laten testen door Orange geen certificaat krijgen voor hun softwaren en dit dus niet kunnen laten installeren door andere gebruiker. dit "grapje" is door Orange bedacht om het gebruik van onveilige software te beperken. helaas zitten er kosten aan zo'n certificaat en daardoor laten veel ontwikkelaars na om hun software te testen.

ontwikkelaars kunnen wel hun eigen toestel applicatie unlocken om zo zelf software te testen. en daar kunnen wij als slimme gebruikers mooi gebruik van maken. hier de link naar de software unlock pagina van de Engelse orange site (de nederlandse heeft geen nl.). let wel op dat je "+316" invoert ipv 06, de unlockcode word nl vanuit engeland verstuurd! de rest gaat helemaal vanzelf en je krijgt dan ook een engels/franse gemixte boodschap op je gsm dat je toestel ge-unlock-ed is.

Na dit gedaan te hebben kun je letterlijk alles op je E200 installeren. suc6 ermee.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest NeoVirus

Heb jij dit ook gedaan?

Is alles verder nog goed werkend?

Heeft het risico's?

wat doet het verder? merk je dat je het gedaan hebt?

mvg,,

neo

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.