Jump to content

Billige Mini-SD kort


Guest Jakob

Recommended Posts

Jeg har fundet ham her på Ebay.

FlashMan

Det er billigt - bed ham evt om at sende i en anonym kuvert - så flyver den gennem tolden.. Leveringstid ca 3 dage. ca 285 kr for et 256 mini-sd med adapter.

/J

Link to comment
Share on other sites

Guest bettejensen

Hmm.. Det ved jeg da ikke lige om det er specielt billigt.. Du kan købe et 256 mb sandisk mini-sd kort til 249 kr hos Proshop i Århus :wink:

Med venlig hilsen

Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest bettejensen

Prisen er inklusiv adapter! Jeg regner selv med at smutte forbi og hente et imorgen engang :lol: Prisen er sgu meget fair... Hvis du ik kommer i Århus, kan de osse sende det til dig for 50 kr i fragt! Dvs små 300 kr for kortet inklusiv forsendelse..

Med venlig hilsen

Jakob

Link to comment
Share on other sites

Prisen er inklusiv adapter! Jeg regner selv med at smutte forbi og hente et imorgen engang  :lol: Prisen er sgu meget fair... Hvis du ik kommer i Århus, kan de osse sende det til dig for 50 kr i fragt! Dvs små 300 kr for kortet inklusiv forsendelse..

Med venlig hilsen

Jakob

Kan du ikke lige komme med et link !!!! jeg vil meget gerne have fat i et sådan kort....

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Enkelt spørgsmål!

Hvis man trykker på Secure Digital i venstre menu .. kommer der en laaang liste op over deres kort...

Under Sandisk står der både:

256 MB Mini Secure Digital - 199,20 kr. 249,00 kr.

256 MB Mini Secure Digital Card - 324,00 kr. 405,00 kr.

Kunne så godt tænke mig at vide hvad forskellen er !?

Link to comment
Share on other sites

Guest bettejensen

Jeg har tænkt på det samme Morflez.. Nu må vi se, for jeg modtager mit imorgen :lol: Jeg skal nok vende tilbage med yderligere info..

Med venlig hilsen

Jakob

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tænkt på det samme Morflez.. Nu må vi se, for jeg modtager mit imorgen  :D Jeg skal nok vende tilbage med yderligere info..

Med venlig hilsen

Jakob

Har du fundet ud af det? :roll:

Vil bestille et i morgen, så vil lige høre :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest bettejensen

Hejsa..

Jeg var ikke hjemme da fragtmanden kom forbi i fredags ;) Så jeg har desværre ikke fundet ud af noget endnu!

Jeg får det imorgen, så jeg glæder mig en smule lige nu.. Det skulle gerne være et mini sd-kort fra Sandisk på 256mb!! Det er i hvert fald det jeg har bestilt :lol: Men at der så er to forskellige slags hjælper ikke på det!!

Tiden må vise hvad det er, men jeg håber på det bedste! Jeg skal nok vende tilbage :D

Med venlig hilsen

Jakob

Link to comment
Share on other sites

ok, tak :-)

Ja, det er irriterende med fragtmanden nogle gange.. Jeg er begyndt at få ting sendt til min skole i stedet -så er jeg sikker på at få det, hvis jeg ikke pjækker ;-)

Link to comment
Share on other sites

Har lige hentet mit kort på posthuset (det kom egenlig i torsdags).

Pris: 26,59€ ~276,62kr. jvnfr dagens euro kurs.

Med adapter og i original SanDisk forbrugerpakning.

/J

Link to comment
Share on other sites

Guest bettejensen

Skod fragtfirma!! Mit sd-kort blev ikke leveret idag alligevel, fordi det tilsyneladende ikke blev pakket i bilen imorges :lol: De har ik særlig meget styr på deres forsendelser... Så nu må vi se om det kommer imorgen, det ville de ikke love mig over telefonen!! SKOD FIRMA....

Tillykke med dit kort Jakob!! Billigt nok..

Med venlig hilsen

Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest bettejensen

Så modtog jeg endelig mit memorycard.. Et 256mb Sandisk Mini SD med adapter! Pris alt incl. 298 kroner :lol:

Jeg er meget tilfreds, og det virker bare helt perfekt!!

Med venlig hilsen

Jakob

Link to comment
Share on other sites

Hej...

Undskyld hva med momsen nu hvor den kommer fra Hong Kong??

Det skal der vel også ligges oveni???

Ellers kan man jo ikke sammenligne den med den danske pris!

Så alt ialt må det være billigst at købe den i DK til 298kr. :lol:

Her har du jo også garanti hvis der er noget ivejen med kortet!

Tror ham i Hong kong er fuldstændig ligeglad hvis der sker noget med dit kort!!!!!

Mvh.

Kasper Andersen

Link to comment
Share on other sites

I teorien skal der først betales told (vistnok 12%) og derefter moms..

Men; det bliver sent som en gave i kuvert (forsikret) udenpå er der påtrykt en værdi af 6$ og så ryger den ikke i tolden.

Mht garanti - jeg har til dato ikke hørt om defekte flash-kort. Og hvis endelig det skulle være et problem, mon så ikke Actor Danmark påtager sig deres ansvar og dækker SanDisks garanti.

/J

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Vi får regelmæssigt "defekte" kort tilbage i El-Giganten ... om det er folk der er for dumme til at bruge dem, eller om de rent faktisk ér defekte, ja det er så en anden side af sagen!

Bottom line har jeg haft en ca. 10-15 flashkort af forskellige mærker og størrelser, og har aldrig haft et defekt kort!

Ville med ro i sindet bestille fra Hong Kong

(Bortset fra at alle mine ting bliver snuppet i tolden ... tror de scanner mine pakker konsekvent!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestil fra dem tre gange. To gange tre dage - en gang fire dage. (og når man så overvejer at de er 9 timer foran i HongKong så er det flot nået.)

Alle tre gange uden om tolden.

Bliver leveret af post DK, men da det sendes som pakke skal der kvitteres for modtagelsen selvom det er kuvert størrelse,

/J

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.