Guest JerrilD Posted November 23, 2004 Report Posted November 23, 2004 F**K mand Min c500 gik fuldstændig amork..... Da jeg lige skulle ind og besvar en sms i SPstudio satte jeg datakablet i mobilen og så Begyndte skærmen at gå amork. Jeg prøver lige at forklare hvad der skete... billedet kørte over skærmen, ligesom et tv der har dårlig signal og det holdet ikke op før jeg slukkede den... Er der andre C500 ejere eller spv ejere der har prøvt dette symtomer?? Hvad kan der være galt?? Plz help... Jeg er badword ked af det hvis den skal til rep. Og her i weekenden gjorde den det for anden gang, men der havde jeg ikke den i datakablet... :lol: er det noget garantien dækker??
Guest Jakob Posted November 23, 2004 Report Posted November 23, 2004 Lader det en software fejl. Flash den - det er det nemmeste. Der findes en funktion der hedder "Ryd Lager" i den danske software - kør den og din telefon bliver som da den forlod O butikken. (MEN; husk at backe din ting op først). /J
Guest JerrilD Posted November 23, 2004 Report Posted November 23, 2004 Lader det en software fejl. Flash den - det er det nemmeste. Der findes en funktion der hedder "Ryd Lager" i den danske software - kør den og din telefon bliver som da den forlod O butikken. (MEN; husk at backe din ting op først). /J Også mine telefonnummre? :lol:
Guest Jakob Posted November 23, 2004 Report Posted November 23, 2004 Var der telefonnumre på din da den forlod butikken ?? Den bliver CLEAN !! - tom - ikke noget.. Kun software - svarer til at formatere din HDD og geninstallere windows.. /J
Guest JerrilD Posted November 24, 2004 Report Posted November 24, 2004 Var der telefonnumre på din da den forlod butikken ?? Den bliver CLEAN !! - tom - ikke noget.. Kun software - svarer til at formatere din HDD og geninstallere windows.. /J OK takker.... :shock:
Guest fedpik.dk Posted November 24, 2004 Report Posted November 24, 2004 min har lavet samme nummer een enkelte gang.... aldrig sket siden... tror ikke du skal bekymre dig alt for meget.... mvh fp.dk
Guest JerrilD Posted December 12, 2004 Report Posted December 12, 2004 Jeg har en mistanke om at det kan være betaplayer der gør det, for jeg har forsøgt på at komme ind i betaplayer, hvor den gjorde det når jeg prøvede på det... Jeg har slettet det program igen, og den har ikke gjordt det siden!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now