Jump to content

Samsung d500/ orange spv c500 of de tmobile mda compact?


Guest mobielletje

Recommended Posts

Guest mobielletje

hallo mensen,

volgende maand mag ik weer een nieuw toestel kiezen en ik zit te twijfelen tussen 3 toestellen:

Samsung D500 omdat ik momenteel een samsung s300 gebruik en erg tevreden ben over deze telefoon.

Spv C500 omdat mensen hier super tevreden zijn over deze smartphone en omdat ie volgens mij ook lekker klein is.

Mda Compact omdat het een kleine pda is (is de c500 ook maar deze heeft geen numerieke gedeelte).

van deze 3 toestellen spreekt de mda compact mij het meest aan om zijn grote scherm maar ik weet niet wat voor nadelen het telefoongebruik zonder numerieke toetsen met zich meebrengt.. natuurlijk is dit gewoon te krijgen op de touchscreen maar bij een normale telefoon zijn de numerieke toetsen altijd aanwezig zodat je lekker snel kunt bellen enz.

ik weet trouwens niet of de c500 een flitser en 1.3mp camera heeft.

welke zouden jullie nemen?

alvast bedankt voor jullie antwoord en aub een klein beetje uitleg erbij zodat ik wat meer info krijg over bovenstaande phones.

Link to comment
Share on other sites

Guest Underdog_2k
hallo mensen,

volgende maand mag ik weer een nieuw toestel kiezen en ik zit te twijfelen tussen 3 toestellen:

Samsung D500 omdat ik momenteel een samsung s300 gebruik en erg tevreden ben over deze telefoon.

Spv C500 omdat mensen hier super tevreden zijn over deze smartphone en omdat ie volgens mij ook lekker klein is.

Mda Compact omdat het een kleine pda is (is de c500 ook maar deze heeft geen numerieke gedeelte).

van deze 3 toestellen spreekt de mda compact mij het meest aan om zijn grote scherm maar ik weet niet wat voor nadelen het telefoongebruik zonder numerieke toetsen met zich meebrengt.. natuurlijk is dit gewoon te krijgen op de touchscreen maar bij een normale telefoon zijn de numerieke toetsen altijd aanwezig zodat je lekker snel kunt bellen enz.

ik weet trouwens niet of de c500 een flitser en 1.3mp camera heeft.

welke zouden jullie nemen?

alvast bedankt voor jullie antwoord en aub een klein beetje uitleg erbij zodat ik wat meer info krijg over bovenstaande phones.

Nee de c500 heeft geen flits OF 1.3mp camera heeft een gewone 640x480 cmos. Ik zou voor de mda compact/qtek s100 gaan. heeft wel 1,3mp camera en je hoeft maar 1 knop te drukken zodat je numeriek toetsenbord krijgt. Verder is ie het formaat van een c500(iets breder) maar wel veel groter scherm en veel krachtigere processor en sdio slot zodat je altijd nog wifi of wat dan ook kan toe voegen. Daar staat wel weer tegenover dat de battery korter mee gaat. d500 is voor mietjes net als de e800 slechte toestellen heb er een tijdje mee gewerkt alleen leuk ontwerp maar hebben compleet geen meerwaarde alleen een stevige prijs.. :lol:

oh ja de d500 heeft geen plaats om je geheugen uit te breiden.... leuk met 80 mb kan je lekker 32 nummer opzetten zodat je doodziek wordt van je telefoon, en geen foto's meer kan nemen :roll:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.