Jump to content

Waar kan ik Mini SD kaartjes kopen in een winkel


Guest Marcel A

Recommended Posts

Wat je ook kan proberen is: Een computer zaak zo als norrod, funpric, dynabite. Of foto zaaken en V&D, enz enz enz ze worden op heel veel plaatsen verkocht pas wel op want ze proberen je snel te naaien heb ik zelf al gemerkt kaartje van 256 mb koste bij norrod 25 euro en bij andere zaaken kosten ze tussen de 35 en 65 euro.

Met Vriendelijke Groet,

M. Bolt

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
Guest hunkydorty
Hallo,

Ik ben op zoek naar een winkel waar ze 512 MB mini SD kaartjes hebben ... (geen webshop) ..

Wie o wie ??

Marcel

<{POST_SNAPBACK}>

www.opus.nl :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Exploited

Tsja...ik kijk in alle winkels waar ik kom altijd even of er toevallig al miniSD in de rekken ligt. Nog erg weinig succes kan ik je zeggen. Echt mondjesmaat...hier en daar 1 exemplaar 128MB of hoogstens 256MB. Een 512MB heb ik nog niet gezien in een 'ouderwetse' winkel.

Maar ja...wat is eigenlijk het probleem van een webwinkel? Ze zijn tegenwoordig allemaal minimaal net zo betrouwbaar als winkels in de winkelstraat, ze leveren alles aan je deur af, ze hebben bijna alles dat je maar kan willen en ze zijn veel en veel goedkoper.

Weinig reden om naar een winkel te gaan (en al helemaal niet met de temperaturen die je vandaag buiten hebt). :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest roma0803

Vandaag ontvang ik m'n 512MB kaartje van Interngeheugen.com (kon niet wachten op de 1024MB). Voor net een tikkie meer dan 50 Euro en binnen 2 dagen in huis. Besteld vanaf m'n MPx220 terwijl ik onderuitgezakt op de bank hing. Hahaha gemak dient de mensch :D

Link to comment
Share on other sites

Guest danfoksan

Hé..

Kijk eens op www.computerland.nl en dan bij opruiming!!!

Enige is nog ff een vestiging vinden, das nog het lastigste. :|

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.